Carieră07.07.22

Telesales Executive – Bucuresti/Ilfov

AutorEditor Cargus
Numărul de vizualizări3426
Numărul de comentarii0

Responsabilitati:

  • Sa prezinte si sa promoveze la telefon serviciile prin realizarea de oferte pentru clientii potentiali si cei existenti.
  • Sa negocieze si sa renegocieze semnarea contractelor cu clientii in baza standardelor stabilite intern si urmarind indeplinirea atat a obiectivelor strategice departamentale cat si ale companiei.
  • Sa asigure un bun management al relatiei cu clientii pre vanzare.
  • Sa asigure atingerea bugetului de new business pentru portofoliul alocat contribuind totodata la obiectivele departamentale.
  • Sa prospecteze in permanenta piata in vederea identificarii de noi clienti
  • Sa identifice nevoile clientilor si sa le ofere cea mai buna oferta dimensionata corect pe volumul de trimiteri
  • Sa acorde consultanta si feedback clientilor in legatura cu ofertele trimise.
  • Sa planifice activitatile de vanzare in mod eficient, pentru o mai buna utilizare a timpului si a resurselor.
  • Sa introduca corespunzator toate activitatile in CRM.
  • Sa analizeze si actualizeze constant rapoartele de performanta apartinand teritoriului.
  • Sa raspunda de buna desfasurare a procesului de vanzare la nivelul departamentului din care face parte.
  • Sa raspunda de promovarea imaginii companiei in relatiile cu clientii.
  • • Sa raspunda de confidentialitatea datelor la care are acces.

Competente specifice postului:

  • Negociere
  • Prospectare
  • Cunoasterea produsului/ serviciului
  • Capacitatea de a face prezentari
  • Vanzare consultativa
  • Managementul relatiei cu clientul dupa vanzare

Abilitati:

  • Sa fie o persoana empatica
  • Abilitatea de a raspunde in mod profesionist clientilor care au o atitudine vulcanica
  • Sa fie o persoana care sa se poata adapta usor intr-o echipa, sa fie implicata activ si sa participe alaturi de echipa la toate proiectele
  • Bune abilitati de comunicare si transmitere corecta a informatiilor
  • Atentie la detalii; buna organizare.

Educație și experiență:

  • Minim – Bac + Diploma
  • Experienta in call center/ telesales prezinta un avantaj

Alte cerințe::

  • Limbă Engleză ( mediu- scris si vorbit)
  • Excelente abilități de comunicare
  • • Microsoft Office – Word , Excel, Outlook, Teams, Power Point ( minim – mediu)

Adresa punctului de lucru: Magurele/ Ilfov ( se asigura transport)

Te asteptam sa descoperi impreuna cu noi provocarile din curierat!

    How useful was this post?

    Click on a star to rate it!

    Average rating / 5. Vote count:

    No votes so far! Be the first to rate this post.




    TAGS


    Autor

    Editor Cargus