021 9330 021 9282

CARGUS ACHIZIȚIONEAZĂ QeOPS PENTRU A-ȘI CONSOLIDA SERVICIILE DE E-FULFILLMENT ȘI LOGISTICĂ

Cargus („Compania”) anunță că a ajuns la un acord definitiv pentru a achiziționa o participație majoritară din EOPS SOLUTIONS S.R.L. („QeOPS”), în timp ce fondatorii acesteia vor deține un pachet de acțiuni minoritar. QeOPS este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de e-fulfillment și soluții personalizate de logistică din România.

Achiziția va consolida oferta de servicii Cargus cu valoare adăugată pentru clienții săi, în linie cu investițiile strategice ale companiei din ultimii doi ani, concentrate pe digitalizare și îmbunătățirea experienței generale a clienților. Mai mult, tranzacția subliniază angajamentul companiei față de segmentul de comerț electronic, care se așteaptă să își continue trendul ascendent, printr-o creștere de câte două cifre în următorii ani.

Jaroslaw Sliwa, CEO Cargus, a declarat: „Achiziția permite Cargus să își extindă oferta de servicii, oferind clienților noștri servicii de e-fulfillment personalizate și să ne susțină în continuare angajamentul față de digitalizarea și eficientizarea operațiunilor. Suntem încântați de acest parteneriat și așteptăm cu nerăbdare să lucrăm împreună cu Paul și echipa QeOPS.”

Paul Copil, co-fondator și CEO al QeOPS, a adăugat:Suntem încântați să colaborăm cu Cargus în următoarea fază de creștere a ecosistemului de comerț electronic din România. În viziunea noastră, capabilitățile și infrastructura Cargus, combinate cu accentul QeOPS pe fulfillment, vor permite grupului rezultat din această tranzacție să ofere cele mai bune soluții specializate clienților ambelor companii.”

Paul Copil, co-fondator și CEO al QeOPS, va păstra o participație minoritară semnificativă și va continua să conducă QeOPS în următoarea sa fază de creștere, cu sprijinul Cargus.

 

Despre Cargus

Cargus este cea mai experimentată companie de pe piața de servicii de curierat rapid din România. Compania s-a extins de-a lungul celor 30 de ani de activitate, având în prezent peste 5.000 de angajați și colaboratori care oferă servicii de curierat persoanelor fizice și juridice printr-o rețea națională de 56 centre Ship & Go, unde clienții pot ridica sau depune colete spre livrare, 5 centre naționale de sortare, 51 centre operaționale și o echipă de peste 2.450 curieri care efectuează peste 40 milioane de livrări pe an.

Hai, să ne cunoaștem!

Multumim!

Echipa Cargus

Ne poti urmari si pe Facebook

Cargus a deschis un nou depozit la Buzău, în urma unei investiții de 500.000 euro

Cargus a deschis un depozit standardizat și modern, la Buzău, în urma unei investiții de 500.000 de euro. Noul depozit are la bază un concept adaptat pentru industria de curierat, care permite curierilor să își reducă timpul petrecut la depozit, să își optimizeze rutele și să livreze mai rapid coletele.

Pentru a marca acest pas important în evoluția companiei, am organizat un workshop-eveniment marți, 11 mai, la noul depozit din Buzău. Și, pentru că ne dorim să celebrăm realizările aproape de prieteni, am avut alături de noi reprezentanți ai autorităților publice locale, prin doamna Marieta Boloș – subprefect al Județului Buzău, parteneri Cargus – au fost prezenți colegi și reprezentanți ai presei, depozitul marcând un nou pas și în angajamentul nostru față de clienții și partenerii noștri.

Deschidere depozit Cargus Buzau

Din partea Cargus, au luat cuvântul Diana Gheorghe, Chief Operating Officer, Anda Bucșan, Customer Service Director și Ciprian Rozoleanu, Commercial Director, iar din partea autorităților, doamna Marieta Boloș, Subprefect al Județului Buzău. După scurtele lor intervenții, în care au trecut în revistă beneficiile depozitului pentru Cargus, clienții și partenerii noștri și, respectiv, investițiile în Buzău, a urmat o sesiune de dialog cu presa locală și un tur al depozitului pentru invitați.

„Dorim să ne extindem într-un mod cât mai eficient și agil, iar depozitul de la Buzău este încă un pas în această direcție. Principalul său avantaj este tocmai faptul că nu oferă un spațiu mare de depozitare, ci instrumente moderne de logistică prin care curierii descarcă și încarcă rapid vehiculele. Ca atare, coletele clienților noștri sunt procesate mult mai eficient. Astfel, atât curierii au de beneficiat din această investiție, optimizându-și rutele și fiind mai productivi în fiecare zi, cât și clienții din zona respectivă, printr-un standard de livrare ridicat.”, a declarat Diana Gheorghe, Chief Operating Officer, Cargus.

 

Mondern și flexibil – o nouă viziune pentru depozitele noastre

Depozitul de la Buzău are o suprafață operațională de 1.385 mp, la care se adaugă spațiul de 280 mp dedicat birourilor. Datorită rampelor și porților de tip drive-in, depozitul are un model cross-docking, care permite procesarea unei game largi de greutăți și volume și descărcarea și încărcarea mai rapidă a vehiculelor. Astfel, Cargus oferă atât curierilor, cât și clienților o calitate ridicată a serviciilor, ca urmare a unei performanțe de timp îmbunătățite și a opțiunilor flexibile de intrare și ieșire pe rute a curierilor. Rezultatul final constă în livrări de calitate mai rapide.

Structura include, de asemenea, un punct Ship & Go, conceptul Cargus creat ca opțiune integrată de livrare la domiciliu pentru clienți. În noul format, punctul Ship & Go încorporat în depozit oferă clienților o imagine unificată pentru serviciile Cargus prestate de la preluare până la livrare.

Am ajuns să ne cunoaștem!

Cargus este cea mai experimentată companie de pe piața de servicii de curierat rapid din România. Compania s-a extins de-a lungul celor 30 de ani de activitate, având în prezent peste 5.000 de angajați și colaboratori care oferă servicii de curierat persoanelor fizice și juridice printr-o rețea națională de 56 centre Ship & Go, unde clienții pot ridica sau depune colete spre livrare, 5 centre naționale de sortare, 51 centre operaționale și o echipă de peste 2.450 curieri care efectuează peste 40 milioane de livrări pe an.

 

Hai, să ne cunoaștem!

Multumim!

Echipa Cargus

Ne poti urmari si pe Facebook

Cargus Ambassadors- împreună pentru o echipă de succes

  • Prin ce s-a remarcat prima ediție a programului Cargus Ambassadors?

Pentru ca tranziția noilor colegi și integrarea lor în companie să fie mai ușoară, în perioada 02.02.2021-31.03.2021 a fost organizat programul-pilot Cargus Ambassadors. Programul de voluntariat onboarding a venit în sprijinul a 20 de colegi, în cadrul departamentului Comercial. Citiți mai jos ce spun mentorii, cât și noii membri ai echipei Cargus:

Mentorii:

„La început am crezut că va fi greu, colegul nostru Cosmin neavând experiență în domeniul curieratului. Dar am fost surprins cât de repede a învățat procedurile esențiale. Nu mi s-a părut solicitant sau dificil pentru că am închegat o relație bună. Și cred că pe viitor vom colabora foarte bine.”  – Ovidiu Guriță

„A fost o experiență interesantă. Am fost mai mult decât încântat să-i ofer noii noastre colege o perspectivă de ansamblu a ceea ce înseamnă serviciul de curierat și cum poate reuși în domeniu. Nu am luat-o ca pe o provocare. Mi se pare normal să ajut un coleg. Și nu mi s-a părut solicitant. Făceam deja acest lucru cu toți colegii care îmi cereau sfatul.” – Dorin Molie

 

Colegii:

„E pentru prima oară când particip la un astfel de program. Și m-a ajutat pentru că am înțeles modalitatea de lucru în cadrul organizației, modul în care trebuie abordați clienții. Mi-aș dori să pot fi mentor, la rândul meu, pentru viitorii colegi, pentru că așa cum am fost ajutat, doresc să ajut și eu la rândul meu.” – Adrian Slabuc

„Eu am participat la un program asemănător, dar nu avea o implicare atât de masivă din partea tuturor departamentelor, mai ales a HR-ului. Aveai un coleg la care apelai când îți era ceva neclar- atât. În Cargus am regăsit varianta îmbunătățită, sau chiar aș spune ideală. Acest program a fost de bun augur, pentru că ne-a familiarizat într-un mod alert și optimizat cu procedurile casei.” – Angelo Schinderman

Cargus

#4abetterplace2work

Informare – evenimente meteo

În urma evenimentelor meteo, de la începutul săptămânii unele rute și destinații au întâmpinat situații neconforme, pentru care întreaga echipă Cargus aplică măsurile cele mai eficiente pentru asigurarea continuității și timpilor de livrare pentru toți clienții noștri.

Cursele și zonele afectate sunt detaliate mai jos:

• Suceava, Iași, Bacău spre Brașov – întârzieri la ajungerea în Brașov – ca urmare a acestei situații, marfa rămâne în premisele Cargus din Brașov sau Bacău.
• Oradea spre Brașov și Brașov spre Sibiu – același regim de întârziere, cu posibilitatea de reținere a mărfii în Brașov, respectiv Sibiu, până la preluarea pentru destinațiile următoare.
• Brașov spre Focșani, Iași, Suceava și Timișoara, Sibiu spre Bacău – înregistrează întârzieri în deplasare în zona Transilvaniei și continuă traseele cu viteză redusă până la stațiile de destinație, îngreunând estimarea sosirii acestora.
• Brașov spre Cluj – se înregistrează staționări sau transbordări – elemente care acumulează întârzieri la destinație.
Complementar incidentelor rutiere (accidente, defecțiuni tehnice) aferente mijloacelor de transport de pe rute, corelate cu evenimentele meteo pot genera întârzieri suplimentare sau păstrarea mărfii în locațiile Cargus până la reluarea destinației.

Pentru detalii suplimentare vă rugăm să transmiteți către colegii noștri toate necesitățile de clarificare pe canalele de suport: contact@cargus.ro și liniile telefonice 021 9330 (pentru București) și 021 9282 (pentru informații naționale – exclusiv București).

Mulțumim și ne așezăm la drum,
Echipa Cargus

Ziua internațională a femeilor și fetelor în știință

Începând cu anul 2015, prin eforturile Națiunilor Unite, data de 11 februarie marchează Ziua internațională a femeilor și fetelor în știință. Această zi își propune să onoreze, la nivel global, implicarea femeilor în știință, tehnologie, inginerie și matematică. 

Este totodată o oportunitate de a promova accesul deplin și egal și participarea la știință pentru toate femeile. Egalitatea de gen este o prioritate globală pentru UNESCO, iar sprijinul tinerelor, educația lor și capacitatea deplină de a-și face auzite ideile sunt pârghii pentru dezvoltare și pace.

Cargus se alătură temei din acest an: ”Femei în prima linie în lupta împotriva COVID-19”, îndemnând la conștientizarea și recunoașterea realizărilor și eforturilor depuse de femei în urmarea pasiunilor lor cu înclinații științifice și tehnice. 

Alături de contribuția colegelor noastre am implementat măsuri de prevenție împotriva infectării cu COVID-19, lansând în decursul anului 2020 un nou serviciu, foarte important pentru perioada prin care trecem cu toții – Livrarea cu contact redus. 

Urmărește mișcarea globală #WomeninScience pe Facebook și Instagram!

Informare

Centrul operațional Mediaș va fi închis, iar preluarea coletelor și deservirea expedierilor se va face prin centrul operațional Sibiu pentru zonele Mureș, Alba și Sibiu.

Lista completă a localităților preluate de centrul din Sibiu:

 

Localitate Judet
Agarbiciu Sibiu
Agnita Sibiu
Alma Sibiu
Alma Vii Sibiu
Apos Sibiu
Atel Sibiu
Axente Sever Sibiu
Barghis Sibiu
Bazna Sibiu
Benesti Sibiu
Biertan Sibiu
Blajel Sibiu
Boarta Sibiu
Boian Sibiu
Brateiu Sibiu
Buia Sibiu
Buzd Sibiu
Cenade Alba
Chesler Sibiu
Chirpar Sibiu
Colonia Tarnava Sibiu
Copsa Mare Sibiu
Copsa Mica Sibiu
Coves Sibiu
Cund Mures
Curciu Sibiu
Darlos Sibiu
Dumbraveni Sibiu
Dupus Sibiu
Ernea Sibiu
Ghijasa De Sus Sibiu
Giacas Sibiu
Gogan Mures
Gorgan Alba
Ighisu Nou Sibiu
Ighisu Vechi Sibiu
Lodroman Alba
Lunca (Valea Lunga) Alba
MEDIAS Sibiu
Metis Sibiu
Micasasa Sibiu
Mighindoala Sibiu
Mihaileni Sibiu
Moardas Sibiu
Mosna Sibiu
Motis Sibiu
Nemsa Sibiu
Ormenis Mures
Paucea Sibiu
Pelisor Sibiu
Petis Sibiu
Ravasel Sibiu
Richis Sibiu
Romanesti Sibiu
Salcau Sibiu
Santioana Mures
Saros Pe Tarnave Sibiu
Seica Mare Sibiu
Seica Mica Sibiu
Smig Sibiu
Soala Sibiu
Sorostin Sibiu
Stenea Sibiu
Tapu Sibiu
Tarnava Sibiu
Tauni Alba
Valea Lunga Alba
Valea Lunga Sibiu
Valea Viilor Sibiu
Vard Sibiu
Vecerd Sibiu
Velt Sibiu
Veseud (Chirpar) Sibiu
Viisoara Mures
Zlagna Sibiu

Informare

Salut tuturor și un An Nou bun!

Pe lângă urările tradiționale, dorim să aveți informațiile actualizate și să menținem o comunicare deschisă și transparentă. Ca urmare, vă informăm că o parte din cursele de tranzit Cargus vor avea întârzieri la sosirea în stațiile de destinație, din cauza unui incident pe traseul acestora – alunecările de teren și pietrele căzute pe carosabil în cursul nopții trecute, fac ca accesul pe Valea Oltului să fie restricționat, nepermițându-se trecerea de către Autoritățile Române.

Atașăm și lista curselor de tranzit ce pot fi afectate de această situație:

Vă asigurăm că facem tot posibilul să respectăm timpul de tranzit garantat, dar vă informăm că pot apărea totuși întârzieri de până la 24h pentru expedierile încărcate pe aceste curse, din cauza micșorării ferestrei operaționale de livrare.

Vă rămânem la dispoziție în cazul în care vă sunt necesare alte detalii, pe toate canalele de comunicare Cargus.

Echipa Cargus

Sortator in depozit

Candidatul ideal:
Disponibilitate de a lucra noaptea;
Atentie la detalii;
Studii medii;
Persoana responsabila.

Oferim:
Salariu atractiv;
Spor de noapte;

Contract de munca perioada nedeterminata.

Programul de lucru este in schimburi: L-V, 8h/zi.

Detalii la:
Targoviste 746198288
Ramnicu Valcea 743056729
Pitesti 749114785
Alba Iulia 727733931
Cluj 745678731/757451509

    Supervisor Operational

    Candidatul ideal:
    Experienta in coordonarea unei echipe;
    Experienta in curierat sau logistica (minimum 3 ani);
    Abilitati de organizare si coordonare;
    Orientare catre rezolvarea problemelor;
    Persoana entuziasta cu o capacitate de invatare rapida;
    Cunostinte PC;
    Carnet de conducere cat B;
    Responsabilitati:
    Planifica activitatile operationale zilnice, asigurandu-se ca standardele companiei sunt mentinute;
    Controleaza activitatea departamentului si o optimizeaza, colaborand in mod constructiv cu angajatii.
    Asigura ca activitatea angajatilor este alocata eficient.
    Intocmirea si trimiterea raportarilor catre analiza superiorilor;
    Contribuie cu initiative pentru imbunatatirea calitatii serviciilor si oportunitatilor de business;
    Planificarea si monitorizarea bugetelor de cheltuieli pe furnizori, echipamente pentru a reduce costurile;
    Verificarea si aprobarea documentelor cerute pentru plata salariilor angajatilor.