021 9330 021 9282

LIVRARE CU CONTACT REDUS


Preventie COVID-19

Tehnologie mobila, fara schimb de documente sau semnatura fizica!

Contact redus intre curieri si clienti la predarea coletelor. Actionam responsabil si protejam:

  • sanatatea noastra si a celor dragi de acasa

  • clientii nostri si familia acestora

  • colegii de serviciu si comunitatea in care traim

Livrare cu contact redus ca masura de preventie Covid-19

Traversam cu totii o perioada dificila, in care pe primul loc trebuie sa punem siguranta noastra si a semenilor nostri. Este mai important ca oricand sa actionam responsabil si sa protejam sanatatea noastra, a celor dragi, de acasa, a colegilor de serviciu, a clientilor si a comunitatii în care ne desfasuram activitatea prin respectarea masurilor de preventie Covid.

Situatia actuala si in special reglementarile venite pe parcurs ne determina si pe noi sa implementam masuri mult mai stricte, menite sa asigure continuitatea activitatii astfel incat sa reusim sa livram toate expeditiile care ne sunt incredintate.

In acest sens, o noua modalitate de livrare a fost pusa la punct recent de echipele noastre operationale si IT, care permite un contact redus între curieri si clienti la predarea coletelor. Solutia foloseste tehnologia mobila si permite livrarea coletelor catre destinatari fara schimb de documente, hartii sau semnatura fizica de primire.

Pe scurt, se elimina din procesul de livrare etapa confirmarii de primire a coletului prin semnatura de catre destinatar. Cu cat limitam la maximum contactul uman, cu atat asiguram o mai buna protectie împotriva transmiterii coronavirusului!

Procesul operational al serviciului „Livrare cu contact redus” este urmatorul:

Pasul 1: curierul scaneaza coletul dimineata si stabileste ruta de livrare, moment în care se genereaza automat un SMS catre destinatar, cu un cod PIN din patru cifre si un mail catre destinatar, daca adresa se afla printre datele furnizate de expeditor

Pasul 2: la momentul livrarii coletului, curierul solicita telefonic clientului codul PIN

Pasul 3: curierul confirma expedierea în PDA, cu numele celui care receptioneaza si introduce PIN-ul în casuta alocata; daca PIN-ul nu este corect, va aparea un mesaj de atentionare în ecranul de confirmare; în aceasta situatie, curierul trebuie sa se asigure ca se afla la destinatia corecta

Pasul 4: daca expedierea este fara ramburs, coletul este lasat unde se agreeaza cu destinatarul (în general, la usa). Daca expedierea are ramburs, se urmeaza procedura standard.

Cand trimiti colete, este foarte important sa furnizezi toate detaliile destinatarilor, inclusiv adresele de mail, ceea ce va usura folosirea solutiei de livrare cu contact redus. De asemenea, te rugam ca, în aceasta perioada, sa recomanzi si sa încurajezi plata cu cardul a comenzilor clientilor tai. Aceasta ne va permite sa efectuam mai multe livrari cu contact redus. Si, cu cat reducem mai mult contactul, cu atat reducem pericolul raspandirii coronavirusului.

Vrei sa afli mai mult?