021 9330 021 9282

Soluții de Fulfillment furnizate de catre Cargus și QeOps

Descoperă beneficiile externalizării proceselor logistice

Soluții logistice personalizate, ce susțin dezvoltarea corectă și armonioasă a oricărui tip de afacere – online sau offline, B2B sau B2C ca tu să te poți concentra pe afacerea ta.



    Descoperă beneficiile externalizării proceselor logistice

    Soluții logistice personalizate, ce susțin dezvoltarea corectă și armonioasă a oricărui tip de afacere – online sau offline, B2B sau B2C ca tu să te poți concentra pe afacerea ta.



      Lucrăm cu brand-uri importante din România

      Deci, cine spune că nu poți gestiona creșterea, îmbunătăți experiența clienților și nu poți ține pasul cu noile tehnologii, toate reducând costurile și complexitatea? Nu noi. Noi spunem: „Provocare acceptată”.

      Capacitate de depozitare

      15000

      mp

      Capacitate de procesare

      1500

      produse/oră

      Produse procesate

      +1500000

      2021

      Ce beneficii ai cu Cargus și QeOPS?

      PROFIT EXTRA

      Nu ai nevoie să acoperi costuri adiționale cu inchirierea spațiilor și angajarea personalului sau presiunea de extindere pe măsura creșterii afacerii.

      TRANSPARENȚĂ TOTALĂ

      În orice moment, ai acces la informații privind statusul expedierilor, comenzilor și a produselor în stoc și vei fi facturat pe măsura consumului.

      AVANTAJ COMPETITIV

      • servicii de inalta calitate
      • corectitudine in operarea comenzilor si a stocurilor( rata de eroare >3/1 mil)
      • Cargus & OeOPS - ultima ridicare la 19:30
      • un singur contact pentru servicii de curierat de tip last mile

      SOLUȚII DE DISTRIBUȚIE

      Pe măsură ce afacerea ta crește, sistemul de distribuție va fi suprasolicitat.Ce poți face?
      Îți poți construi intern propria tehnologie, angaja oameni specializați și dezvoltă o infrastructură a facilităților.
      Sau ai putea să reduci aceste acțiuni suplimentare, să rămâi focusat pe activitatea ta și să profiți de gama largă de soluții pe care ți le oferim.

      Intrări

      Te ajutăm cu transportul și recepția produselor, cu un echilibru perfect între viteză, conformitate și cost.

      Ai încredere în noi pentru:

      • Manipularea și recepția produselor la o calitate ridicată
      • Captarea și înregistarea SNPN , LOT, BBD
      • Depozitare

      Depozit

      Te ajutăm să optimizezi gestionarea stocurilor și eficiența fără a fi îngropat în cheltuielile aferente.

      Expertiză în:

      • Controlul stocurilor și vizibilitate
      • Securitatea fizică și asigurarea mărfurilor
      • Metode de depozitare eficiente

      Ieșiri

      Când comenzile intră, produsele trebuiesc pregătite rapid pentru expediere. Asta așteaptă clienții tăi. Te putem ajuta să obții acest lucru chiar și pentru comenzile recepționate până la 19:30 . Poți fi sigur că vor fi livrate a doua zi lucrătoare.

      Bazează-te pe noi pentru:

      • eComm Multi-channel cu peste 50 de integrări
      • Procesare în depozit, sortare și ambalare mărfuri comandate
      • Servicii de o calitate ridicată
      • Ambalarea eficientă a produselor, ce asigură protecția acestora pe tot parcursul transportului

      Retururi

      Uneori, vânzarea nu se încheie când mărfurile sunt expediate. Un proces de retur eficient este o modalitate sigură de a-i face pe clienții tăi să revină.

      Procesarea retururilori:

      • Screening detaliat și triaj
      • Recondiționarea produselor
      • Repunerea produselor în stoc activ în cel mai scurt timp posibil

      Scalează afacerea

      Soluțiile Cargus & QeOPS în eCommerce Fulfillment înseamnă mai mult decât fulfillment. Te putem ajuta ca afacerea online să crească cu suport pentru orice, de la procesarea comenzilor, până la cele mai avansate opțiuni de livrare multichannel la cele mai bune tarife și până la servicii de returnare apreciate de clienți.

      Locația depozitului

      Indiferent cui te adresezi, clienți B2C sau B2B, depozitul nostru QeOPS eCommerce Fulfillment amplasat strategic lângă București, îți permițe să oferi livrare mai rapidă în ziua următoare în toată țara, timp limită mai scurt pentru toate comenzile, costuri de transport reduse și oferi cel mai bun serviciu pentru clienți.

      Primirea si managementul stocurilor

      Pregătirea pentru succes începe în momentul în care mărfurile tale ajung la depozitul nostru. Echipa noastră de recepție va înregistra și stoca eficient produsele tale, făcându-le disponibile pentru ridicare în cel mai scurt timp posibil. Inventarul este realizat în mod regulat, Asigurăm acuratețea stocurilor de 100%, astfel încât să ai siguranța evitării unor situații de supra stoc sau de lipsă a stocului..

      Integrare ușoară

      Oferim 50+ integrări gata de utilizare cu cele mai populare platforme eComm și platforme tip MarkePlace și opțiuni de conectivitate pentru a integra fără probleme sistemele proprii în configurațiile noastre WMS, prin API și EDI.

      Procesarea comenzilor prin eComm Multi-channel

      Deservirea clienților tăi din canale de eComm sai business necesită cel mai înalt nivel de predictibilitate, precizie și conformitate. Cargus și QeOPS te pot ajuta cu pluginuri ce conectează canalele de procesare și livrare ale comenzilor, indiferent dacă le oferi la nivel național sau internațional.

      Scalabilitate in sezonul de vârf

      Sistemul nostru de gestionare a comenzilor și centrul automatizat de procesare comenzi te ajută să controlezi costurile, să accelerezi termenele de livrare și să îți oferă flexibilitate de a scala dacă este necesar în timpul sezonului de vârf.

      Servicii cu valoare adăugată

      Uneori ai nevoie doar de o mână suplimentară pentru a pregăti produsele pentru livrare. Fie că este vorba despre crearea unui set, etichetarea / reambalarea articolelor, materiale pentru ambalare și protecție, Cargus și QeOPS te pot ajuta.

      Realizează mai multe alături de Cargus și QeOPS

      Servicii externalizate de fulfillment pentru e-commerce multichannel ca tu să crești și să inovezi.

      • Elimini costurile fixe Nu trebuie să susții costul suplimentar pentru închirierea spațiului și angajarea angajaților.
      • Tarife bazate pe un model cu plată graduală Te vom factura doar după ce serviciul a fost finalizat.
      • Scalare eficientă a afacerii Spațiul pe care ți-l asigurăm crește odată cu afacerea ta.
      • Calitate mai bună a transportului Poți fi sigur că va ajunge foarte rapid coletul la destinatar - chiar și în următoarea zi lucrătoare!
      • Automatizarea proceselor Integrarea magazinului cu sistemul de depozitare îți permite să scurtezi procesarea comenzilor.
      • Dezvoltăm infrastructura pentru tine Reducerea investițiilor în sistemele de integrare ca și cost suportat de partea noastră.
      • Acces constant la cele mai noi tehnologii Optimizăm constant procesele și implementăm noi soluții tehnologice, crescând eficiența și eficacitatea.
      • Nu există un număr minim de expedieri Plătești doar pentru operațiunile finalizate, nu te limităm la un volum minim de expediere.
      • Proces logistic eficient Apropierea de Centrul de Sortare Principal Cargus garantează un proces logistic mai scurt, iar comenzile primite înainte de ora 20.00 vor fi expediate în aceeași zi.
      • Fulfillment este integrat cu alte servicii Cargus Predă logistica într-un ecosistem eficient și integrat.

      Obțineți mai mult cu noi

      Te-ar putea interesa și: