021 9330 021 9282

47% dintre cumpărătorii online sunt dispuși să abandoneze coșul de cumpărături din cauza lipsei de informații privind mijloacele de plată

Cu Cargus, clienții tăi pot plăti cum doresc, astfel încât să nu ratezi nicio vânzare

47% dintre clienți sunt dispuși să abandoneze coșul de cumpărături pentru că nu știu dacă metoda de plată preferată este disponibilă. *

1 din 2 clienți va fi mai dispus să cumpere atunci când magazinul online oferă o gamă largă de metode de plată care să le satisfacă așteptările. Mai mult de 65% dintre clienți ar alege în continuare plata la livrare**

57% dintre cumpărătorii online sunt atrași de disponibilitatea diferitelor metode de plată**

Experiențele excelente de achiziție online reprezintă un factor de diferențiere în mediul de cumpărături actual, din ce în ce mai digital. Interesul permanent pentru a identifica și oferi metodele de plată preferate ar trebui să facă parte din călătoria consumatorului în magazinele online cele mai performante. Optimizarea landing page-ului, a paginilor de produs, a coșului de cumparaturi și a paginilor de plată este esențială pentru a:

  • Reducere abandonul coșului de cumpărături
  • îmbunătățiți ratele de conversie
  • Crește valoarea medie a comenzii (AOV)
  • Spori loialitatea clienților tăi

O EXPERIENȚĂ DE CHECKOUT EXCELENTĂ PORNEȘTE DIN PRIMUL PAS, NU ÎN ULTIMUL

Informarea în prealabil a clienților cu privire la disponibilitatea opțiunilor de plată favorite – chiar de pe pagina principală – poate contribui la generarea unor noi oportunități de achiziție și fidelizare a clienților.

Cea mai populară poziție este cea din subsol-ul website-ului, unde informațiile pe care le furnizezi vor fi disponibile pe tot parcursul sesiunii clientului.

O opțiune excelentă este să prezinți opțiunile de livrare și de plată folosind pictograme sau numele furnizorului de servicii de curierat.

Exemple de plată cu cardul la livrare pe prima pagină și în footer ( subsol)

POZIȚIONĂRI ÎN LISTĂRILE GRUPURILOR DE SERVICII PE PAGINILE DE PRODUSE

Ai investit mult timp încercând să optimizezi paginile de produs pentru SEO. Atunci, mai fă un pas și redu fricțiunile la finalizarea comenzii prin indicarea modalității de plată preferate.

Pe pagina de produs, plasarea unui logo cu o pictogramă va crește competitivitatea produsului, reducând atenția asupra prețului, crescând competitivitatea, fără a fi nevoie să intri în detaliile despre produs.

În funcție de structura platformei de ecommerce, poși semnala plata cu cardul la livrare în interiorul listării grupului de servicii sau ca un card de garantare a încrederii.

OFERĂ O EXPERIENȚĂ DE PLATĂ FLEXIBILĂ

Chiar dacă majoritatea clienților încă folosesc numerar pentru plata la livrare, poți facilita cele mai bune două variante, oferind opțiunea de a plăti cu numerar sau cu cardul la livrare.

Afișează metodele de plată CELE MAI POPULARE. Cu cât clienții văd mai repede metoda de plată preferată de ei, cu atât mai bine. Dacă furnizorul tău de servicii de curierat este CARGUS, informează clienții că pot plăti facil, cu cardul la livrare.

Opțiunea de plată la livrare rămâne una dintre cele mai ieftine forme de plată pentru vânzător. Merită să o oferi fără costuri suplimentare asociate transportului. Pentru mulți clienți va fi esențială, iar pentru tine mult mai ieftină.

Folosiți versiunea completă a logo-ului pentru opțiunea de livrare ramburs. Utilizatorii vor avea mai multă încredere în magazinul tău și vor lua o decizie mai rapidă. Peste 65% dintre cumpărători consideră acest detaliu ca fiind important.

Cuvintele cheie și pictogramele care informează rapid despre avantajul plății la livrare sunt boostere:
CARGUS – plata cu cardul la livrare
„Alege plata ramburs și plătește convenabil în rate la livrare cu Cargus”

„Choose cash on delivery and pay conveniently in installments on delivery with Cargus”

Cu soluția PIN on Glass, oferită de Cargus în parteneriat cu AlphaBank, plata coletului la livrare devine la fel de simplă ca și plata la magazin. Plata poate fi efectuată cu orice card contactless sau cu ajutorul unui dispozitiv prevăzut cu portofel digital. Tranzacția se realizează prin simpla apropiere a instrumentului de plată de PDA-ul curierului.
ÎNTREBĂRI FRECVENTE

Da, vreau să ofer opțiunea de plată cu cardul in magazinul meu. Presupune costuri suplimentare?

Nu, plata cu cardul la livrare nu are costuri suplimentare nici pentru expeditor și nici destinatar. Este un beneficiu pus la dispoziție de către Cargus.

Am deja contract cu Cargus. Este necesar să semnez un Act Aditional?

Nu, nu este necesar să semnezi un act adițional. Toți destinatarii de colete Cargus beneficiază de opțiunea de a plăti cu cardul la livrare contravaloarea rambursului.

Deci pot să expediez deja colete cu optiunea de plată a rambursului cu cardul?

Da, modalitatea cea mai avansată de plată cu cardul este deja disponibilă clienților tăi. Tot ce trebuie să faci este să îi anunți și să transformi facilitatea pe care ți-o oferim într-un avantaj competitiv. Urmărește bunele practici de mai sus sau contactează echipa noastră de specialiști.

Este necesar să bifăm ceva când generez awb-ul?

Nu, nu este necesar să activezi vreo opțiune suplimentară și nici să adăugați vreo bifă specială pe AWB. Atâta timp cât coletul va fi expediat cu ramburs, destinatarul va putea opta pe loc, în momentul livrării coletului, dacă va achita rambursul cu numerar sau cu cardul, la POS mobil.

Am auzit că această opțiune nu este oferită de către curierii vostri.

Cargus a realizat investiții masive în cele mai performante PDA-uri mobile pentru dotarea curierilor noștri. Odată ce soluția pin on glass a devenit disponibilă, numai în luna decembrie 2021, numărul tranzacțiilor cu cardul a crescut cu 14% față de luna anterioara.

Trebuie să fac dezvoltări tehnice sau să activez opțiunea de plată cu cardul?

Nu este necesar. În secțiunea digital logistic kit ți-am pregătit bannere pe care le poți afișa în cele mai vizibile și importante pagini din platforma ta, ca orice alt banner. Alături de echipa de ecomm putem să îți oferim suport și pentru integrări mai avansate în etapa de checkout care vor crește performanța vanzarilor. Contactează-ne la ecomm@cargus.ro

Beneficiul de plată cu cardul la livrare este disponibil la nivel național?

Da, este disponibil. Atâta timp cât coletul tău este livrat de către un curier Cargus, echipa noastră de specialiști IT a dezvoltat un soft performant, scalabil, care transformă orice PDA Zebra într-un POS mobil.

Clienții pot plăti rambursul online și după expediere?

Da, se poate. Acum orice expediere cu ramburs prin Cargus are asociată si o opțiune de plată digitală. Toate coletele ridicate din rețeaua Cargus Ship & Go pot fi plătite online. Află mai multe despre plata online prin link de plată securizat aici

EȘTI GATA SĂ CREEZI O EXPERIENȚĂ ONLINE MAI BUNĂ PENTRU CLIENȚII TĂI?