ADORI RETURUL UșOR?

Experimentează confortul. Retur simplu cu Cargus SHIP & GO

  • Personal
  • Cum returnezi coletul la SHIP & GO

Returnează coletul tău prin Cargus, chiar dacă l-ai primit de la alt curier. Cam atât de simplu este! Fără limite.

Dacă destinatarul are serviciul RETUR CARGUS activ, devine și mai ușor. Obține codul de retur și plasează cererea de retur. Ai nevoie doar de AWB.

Metoda 1

Returnează coletul folosind fomularul de retur:

  • 1. Verifică interiorul coletului primit de la Cargus și vei găsi un formular de retur asociat coletului tău.
  • 2. Împachetează corespunzător coletul pe care vrei să îl returnezi.
  • 3. Înlocuiește vechea notă de transport cu formularul de retur primit în colet.
  • 4. Găsește cel mai apropiat punct Cargus SHIP & GO aici sau direct în aplicația Cargus Mobile pentru a trimite coletul rapid și în deplină siguranță.
  • 5. Odată ce coletul va fi preluat de partenerii noștri din rețeaua SHIP & GO, vei fi notificat prin e-mail sau în aplicația Cargus Mobile.

Metoda 2

Returnează coletul din contul tău My Cargus sau din aplicația Cargus Mobile:

  • 1. Intră în contul tău MyCargus sau în aplicația Cargus Mobile.
  • 2. Accesează AWB-ul coletului pe care dorești să îl returnezi.
  • 3. Selectează „Returnare Rapidă”. Primești un cod QR cu care poți merge în orice locație SHIP & GO să returnezi coletul.
  • 4. Odată ce coletul va fi preluat de partenerii noștri din rețeaua SHIP & GO, vei fi notificat prin e-mail sau în aplicația Cargus Mobile.

Metoda 3

Returnează coletul folosind codul de retur:

  • 1. Intră pe www.cargus.ro/personal/returneaza-coletul.
  • 2. Introdu numărul de AWB al coletului pe care dorești să îl returnezi.
  • 3. Se va genera un cod QR pe care îl vei primi pe adresa de e-mail si cu care poți merge în orice punct SHIP & GO pentru a returna coletul.
  • 4. Odată ce coletul va fi preluat de partenerii noștri din rețeaua SHIP & GO, vei fi notificat prin e-mail sau în aplicația Cargus Mobile.

Te rugăm să introduci AWB-ul

Caută

Te rugăm să introduci adresa de email

Trimite
Caută din nou

BENEFICIILE RETURULUI LA SHIP & GO?

Proximitate.
Alege din cele peste 3000 de puncte SHIP & GO disponibile la nivel național.

Tu alegi când poți ajunge în punctul SHIP & GO ales, în funcție de timpul tău.

Aplicația Cargus Mobile. Posibilitatea de a-ți urmări simplu și ușor coletul direct din telefonul tău.

LOCAȚII SHIP & GO

întrebări frecvente

Poți returna orice produs, cu greutate de până la 15 kg (dimensiuni maxime 40 x 37 x 60 cm). Condiția este ca expeditorul coletului tău să aibă implementat Serviciul de Retururi prin Cargus. Mai întâi, verifică modul în care comerciantul sau vânzătorul ar dori să îi returnezi articolul. Sunt 3 metode: Ai putea avea o etichetă imprimată care a venit în coletul, poți folosi aplicația Cargus Mobile sau site-ul nostru pentru a le returna singur. După ce ai primit codul QR pe email, asigură-te că articolul pe care îl returnezi este ambalat corespunzător.

Verifică în câmpul de mai sus AWB-UL coletului pe care l-ai primit și în cazul în care acesta există în baza noastră de date vei primi pe adresa de mail asociată awb-ului,  codul QR de retur cu care poți trimite coletul.

Dacă numele retailerului de la care ai primit coletul nu este pe lista noastră,  te rugăm să contactezi comerciantul pentru a vedea ce metode de retur utilizează.
De asemenea, îți recomandăm să verifici în interiorul pachetului, deoarece unii comercianți lasă un document cu detalii despre returnarea articolului către ei.

Costurile variază pentru diferiți comercianți .

Îți recomandăm să contactezi direct comerciantul dacă ai întrebări despre costuri sau să cauți pe aplicația sau pe site-ul lor, în secțiunea de retururi. In cazul in care comerciantul este unul dintre partenerii Cargus si a optat pentru serviciul Retur Consumator, atunci vei putea sa te bucuri de cost 0.

Poți urmări traseul coletul de la predarea acestuia în SHIP & GO până la adresa expeditorului în contul tău din aplicația Cargus Mobile sau pe mycargus.cargus.ro. Astfel poți afla simplu și ușor când returul tău a ajuns înapoi la expeditor.

Te rugăm să acorzi 14 zile de la data la care ai predat articolul pentru returnare. Uneori poate dura ceva timp pentru ca expeditorul sau vânzătorul să confirme că a primit coletul tău. Dacă au trecut 14 zile de când ai predat coletul pentru returnare, iar comerciantul tău spune că nu a primit coletul, atunci trebuie să soliciți o investigație privind coletul returnat .

Imediat ce predai coletul într-un punct SHIP & GO, îl poți urmări în aplicația Cargus Mobile sau în contul tău pe mycargus.cargus.ro.