Instrumente și Soluții


Aplicațiile și soluțiile IT Cargus, un sprijin fiabil pentru expedițiile tale.

Business-ul tău merită să fie la nivelul umător!

Mai rapid, mai eficient – modul în care soluțiile Cargus îți vor ajuta compania.

Oamenii vor să știe dacă produsul ales este disponibil și cât de repede îl pot obține. Acest lucru pune multă presiune pe comercianți și centrele de distribuție, iar noi, ca firmă de curierat, lucrăm împreună cu aceștia pentru a obține același obiectiv – expedierea comenzilor către clienți cât mai rapid și eficient posibil.

Știm că, în urma așteptărilor din partea contractorilor, vei avea nevoie de soluții pentru distribuția de bunuri pe canale multiple, utilizând nu doar una, ci mai multe soluții logistice, inclusiv cele care efectuează tot mai des expediții în străinătate.

Avantajul tău strategic în logistica de expediție de bunuri


CONSTRUIEȘTE O EXPERIENȚĂ EXCELENTĂ PENTRU CLIENȚI

De la coșul de cumpărături, prin procesul de pregătire și monitorizare a expediției, până la opțiunile de soluții de returnare - clienții tăi vor aprecia nivelul ridicat de livrare!

CEL MAI EFICIENT MOD DE A GESTIONA LOGISTICA

Operațiuni automatizate în depozite și cooperare cu Cargus, monitorizare a proceselor în timp real, optimizare în ceea ce privește eficiența, costurile și resursele.

LOGISTICĂ FLEXIBILĂ PENTRU LIVRARE FLEXIBILĂ

Extinde opțiunile de livrare pentru clienți, verifică costurile de livrare și calitatea livrărilor într-un singur sistem de expediții - Cargus Shipping Manager.

Alege soluția potrivită companiei tale


Întreprinderi mici și mijlocii

WebExpress Online
până la 10000

de expediții pe lună

  • Aplicație web bazată pe cloud pe orice browser web și pe orice computer;
  • Disponibilă din website-ul Cargus;
  • Configurare de bază la nivel de companie și utilizator;
  • Operare simplă și intuitivă, fără restricții în ceea ce privește numărul și utilizatorii;
  • Automatizarea prelucrării datelor

24 funcționalități
disponibile

Module de integrare

Magazine online predefinite
    • Am dezvoltat aceste module pentru a va facilita utilizarea serviciilor oferite de Urgent Cargus, acestea fiind destinate clientilor ce detin magazine online. Folosind solutia noastra de integrare automata, clientii vor avea posibilitarea sa-si administreze cu usurinta trimiterile, sa calculeze tarifele expedierilor, sa pregateasca online notele de transport, sa urmareasca in orice moment unde se afla coletul si cand ajunge la destinatie direct din aplicatia proprie, fara a mai fi necesara utilizarea unui soft Urgent Cargus.
    Pentru informatii suplimentare va rugam sa contactati echipa ecom@cargus.ro

77 de funcționalități
disponibile

Soluții individuale

integrare completă API Cargus
cu sistemele tale
  • API care sprijină procesul de achiziții în magazinul online în ceea ce privește metodele de livrare
    alese de client (livrare la domiciliu, click&collect);
  • Bibliotecă pentru clienți, inclusiv coduri pregătite pentru dezvoltatori, care permit implementarea
    rapidă și simplă;
  • Cea mai mare gamă de metode API dincolo de opțiunile preconizate;
  • Suport gratuit garantat în procesul de integrare;
  • Mediu de testare gratuit;
  • Schimb de date integral cu Aplicațiile Cargus;

metode avansate

Află ce funcționalități îți oferă cel mai avansat sistem de curierat de pe piață.


Toate opțiunile de livrare

Toate opțiunile într-un singur loc: de la crearea etichetelor la trimiterea coletelor la locațiile Ship&Go.

Integrare cu baza de date

Peste 30 de integrări pregătite cu cele mai populare platforme de licitații, magazine online, precum și sisteme ERP și WMS care permit comunicarea bidirecțională și schimbul de date în mod prompt.

Automatizare completă

Cu o singură scanare a codului EAN / SKU printezi etichete și documente pentru livrare. Până la 2.000 de comenzi procesate de un singur angajat în depozit! Cargus Shipping Manager va efectua acțiunile în mod automat în conformitate cu regulile stabilite.

Printarea etichetelor și documentelor

Printează etichete și documente (precum facturi și note de retur pentru expediții) în mod automat și în doar câteva momente! Poți printa până la 30 de etichete pe minut.

Monitorizarea expediției

Monitorizează proactiv livrarea produselor pentru a elimina eventualele întârzieri. Obține până la 40% mai puține întrebări despre situația livrării atunci când partajezi statusul expediției în contul de client din magazin. Oferim suport gratuit din partea inginerilor noștri în procesul de implementare a funcționalităților în magazinul tău!

Returul expedițiilor

Le oferi clienților returul produselor pe cheltuiala ta. Printează în mod automat și atașează etichete de retur la expediție la fel ca Amazon!

Sistem de notificare

Monitorizează în permanență situația livrării coletului și, conform regulilor stabilite, destinatarul coletului va primi o notificare prin email sau SMS. Tu decizi cum ar trebui să arate standardul de notificări pe care le trimiți clienților tăi.

Operațiuni în depozite

Suport pentru ridicarea și expedierea comenzilor în depozit, direct din aplicația Pick & Pack SM Assistant.

Propriile documente standard

Vei putea crea propriile template-uri de printare a etichetelor de expediere, completându-le cu logo-ul companiei, etichetă de retur, factură sau instrucțiuni de retur, împreună cu condițiile generale de vânzare a produselor.

Scalat la nivelul nevoile tale

Indiferent de numărul expedițiilor pe care le trimiți, Shipping Manager este un instrument complet scalabil care va crește odată cu afacerea ta, disponibil fără costuri ascunse!

Adaptat la nevoile tale

Shipping Manager îți permite să implementezi orice modificări adaptate la nevoile individuale ale companiei tale, indiferent dacă este vorba de procese, integrare cu sisteme externe sau transportatori noi. Vom fi rapizi și atenți la bugetul tău!

Vrei să afli mai multe despre soluțiile noastre de suport?

Let us know. Leave you mobile and our eComm expert will call you back.

    sau folosește FORMULARUL DE CONTACT