
Black Friday dă startul sezonului de reduceri. Cargus estimează o creștere cu 40% a volumelor livrate, față de o perioadă obișnuită
Număr de vizualizări: 310
Număr de comentarii: 0
Distribuie articolul
- Pentru a acoperi acest vârf de sezon, Cargus a suplimentat echipa cu peste 500 de curieri și sortatori și a crescut cu 40 numărul camioanelor din flotă.
- Față de anul trecut, estimările Cargus arată o creștere a volumului de livrări cu 10%.
- Articolele de îmbrăcăminte și încălțăminte, produsele cosmetice, cele pentru casă, electronicele și electrocasnicele se vor regăsi în topul preferințelor cumpărătorilor de Black Friday.
Black Friday este un eveniment important pentru întreaga industrie de e-Commerce și consumatori, reprezentând începutul vârfului de sezon pentru jucătorii din curierat. Anul acesta, mai multe magazine online și-au prelungit perioada de reduceri, ceea ce va conduce și la o creștere a volumului de livrări pe tot parcursul lunii noiembrie.
Astfel, estimările Cargus arată o creștere numărului de expedieri cu 40% față de o perioadă obișnuită și cu 10% față de ediția de anul trecut. Cea mai mare pondere a livrărilor din această perioadă o reprezintă segmentul de e-Commerce local, însă compania așteaptă creșteri importante și în ceea ce privește livrările cross-border, inbound și outbound.
Pregătirile pentru vârful de sezon au început încă de acum câteva luni. Mare parte din investiții au acoperit zona logistică și operațională. Cargus a suplimentat cu peste 500 de persoane numărul curierilor și al sortatorilor, cu 40 numărul camioanelor și a asigurat achiziționarea de echipamente logistice pentru personalul din depozite, care vor asigura un flux continuu de sortare și o performanță operațională crescută. De asemenea, compania de curierat a renovat și relocat în spații mai extinse șase dintre depozitele logistice, pentru a face față fluxului crescut de livrări din acest vârf de sezon.
“Black Friday este un eveniment special, de bucurie, pentru clienți și consumatori, iar estimările arată că vom avea o perioadă intensă, cu volume însemnate și peste performanțele din 2022, pe tot parcursul lunii noiembrie. De asemenea, Black Friday reprezintă doar începutul sezonului de vârf în curierat, care se va încheia în apropierea sărbătorilor și care va influența pozitiv și rezultatele cumulate ale acestui an. Suntem pregătiți să facem față numărului mare de comenzi și să oferim cumpărătorilor o experiență foarte bună de livrare, atât prin curierii noștri, cât și prin rețeaua de magazine partenere și lockere Cargus SHIP & GO.”, precizează Oana Mandicescu, Chief Sales Officer Cargus.
Compania de curierat estimează că articolele de îmbrăcăminte și încălțăminte, produsele cosmetice și cele pentru casă, electronicele și electrocasnicele se vor regăsi în topul preferințelor cumpărătorilor de Black Friday. Creșteri semnificative se vor vedea și în câteva categorii specifice și prezente în fiecare an de Black Friday, precum jucării și accesorii auto/anvelope.
Pentru a eficientiza și extinde opțiunile de livrare, Cargus va folosi intens și infrastructura de livrare din punctele SHIP & GO, precum și rețeaua de lockere Cargus, care, împreună, numără aproximativ 3.000 de locații în toată țara. Totodată, Cargus a ajustat și programul depozitelor pentru a face față volumului mai mare de comenzi.
Toate aceste investiții în rețeaua operațională vor ajuta compania să ofere comercianților și consumatorilor o experiență de livrare foarte bună și vor susține creșterea volumelor din această perioadă de vârf (noiembrie-decembrie).
Editor Cargus
editor
La Cargus, credem în puterea informației corecte și relevante pentru a ghida afacerile spre succes. Echipa noastră editorială explorează constant tendințele din curierat, logistica modernă și e-commerce, aducându-ți conținut practic, actual și ușor de înțeles. Fie că este vorba despre sfaturi utile pentru antreprenori, noutăți despre serviciile Cargus sau perspective din industrie, ne propunem să fim ghidul tău pe drumul dezvoltării în curierat. Navighează pe calea succesului, noi îți oferim direcția.
Vezi mai multe articoleArticole similare

Cum să folosești social media pentru a-ți crește vizibilitatea brandului dar și performanța magazinului tău online
Dacă ești antreprenor și administrezi un magazin online cu o echipă mică, probabil știi deja că timpul e limitat, bugetul la fel, iar social media pare un „must-do” cu ROI greu de măsurat. În realitate, nu trebuie să faci totul. Trebuie doar să faci ceea ce contează. Lucrez în advertising și marketing de peste 20 […]
vezi mai mult
Cum poate ajuta activitatea de PR o afacere la început de drum?
Să pornești o afacere este un mix de entuziasm, curaj și o mulțime de necunoscute. Ai o idee în care crezi, vrei să o dai mai departe, dar te lovești rapid de o realitate simplă: dacă nu știe lumea de tine, parcă nici nu exiști. Într-o piață în care e tot mai greu să te […]
vezi mai mult
Lecții de la evoMAG: cum construiești și scalezi un business de e-commerce în România
Ce înseamnă să crești un magazin online de la zero și să-l transformi într-un jucător important pe piață, într-un ecosistem tot mai competitiv? Mihai Pătrașcu, fondatorul și CEO ul evoMAG, ne-a oferit răspunsuri autentice și valoroase într-un interviu în patru părți, parte din proiectul Cargus – Pe calea succesului. În rândurile de mai jos sintetizăm […]
vezi mai mult