
Black Friday dă startul sezonului de reduceri. Cargus estimează o creștere cu 40% a volumelor livrate, față de o perioadă obișnuită
Număr de vizualizări: 212
Număr de comentarii: 0
Distribuie articolul
- Pentru a acoperi acest vârf de sezon, Cargus a suplimentat echipa cu peste 500 de curieri și sortatori și a crescut cu 40 numărul camioanelor din flotă.
- Față de anul trecut, estimările Cargus arată o creștere a volumului de livrări cu 10%.
- Articolele de îmbrăcăminte și încălțăminte, produsele cosmetice, cele pentru casă, electronicele și electrocasnicele se vor regăsi în topul preferințelor cumpărătorilor de Black Friday.
Black Friday este un eveniment important pentru întreaga industrie de e-Commerce și consumatori, reprezentând începutul vârfului de sezon pentru jucătorii din curierat. Anul acesta, mai multe magazine online și-au prelungit perioada de reduceri, ceea ce va conduce și la o creștere a volumului de livrări pe tot parcursul lunii noiembrie.
Astfel, estimările Cargus arată o creștere numărului de expedieri cu 40% față de o perioadă obișnuită și cu 10% față de ediția de anul trecut. Cea mai mare pondere a livrărilor din această perioadă o reprezintă segmentul de e-Commerce local, însă compania așteaptă creșteri importante și în ceea ce privește livrările cross-border, inbound și outbound.
Pregătirile pentru vârful de sezon au început încă de acum câteva luni. Mare parte din investiții au acoperit zona logistică și operațională. Cargus a suplimentat cu peste 500 de persoane numărul curierilor și al sortatorilor, cu 40 numărul camioanelor și a asigurat achiziționarea de echipamente logistice pentru personalul din depozite, care vor asigura un flux continuu de sortare și o performanță operațională crescută. De asemenea, compania de curierat a renovat și relocat în spații mai extinse șase dintre depozitele logistice, pentru a face față fluxului crescut de livrări din acest vârf de sezon.
“Black Friday este un eveniment special, de bucurie, pentru clienți și consumatori, iar estimările arată că vom avea o perioadă intensă, cu volume însemnate și peste performanțele din 2022, pe tot parcursul lunii noiembrie. De asemenea, Black Friday reprezintă doar începutul sezonului de vârf în curierat, care se va încheia în apropierea sărbătorilor și care va influența pozitiv și rezultatele cumulate ale acestui an. Suntem pregătiți să facem față numărului mare de comenzi și să oferim cumpărătorilor o experiență foarte bună de livrare, atât prin curierii noștri, cât și prin rețeaua de magazine partenere și lockere Cargus SHIP & GO.”, precizează Oana Mandicescu, Chief Sales Officer Cargus.
Compania de curierat estimează că articolele de îmbrăcăminte și încălțăminte, produsele cosmetice și cele pentru casă, electronicele și electrocasnicele se vor regăsi în topul preferințelor cumpărătorilor de Black Friday. Creșteri semnificative se vor vedea și în câteva categorii specifice și prezente în fiecare an de Black Friday, precum jucării și accesorii auto/anvelope.
Pentru a eficientiza și extinde opțiunile de livrare, Cargus va folosi intens și infrastructura de livrare din punctele SHIP & GO, precum și rețeaua de lockere Cargus, care, împreună, numără aproximativ 3.000 de locații în toată țara. Totodată, Cargus a ajustat și programul depozitelor pentru a face față volumului mai mare de comenzi.
Toate aceste investiții în rețeaua operațională vor ajuta compania să ofere comercianților și consumatorilor o experiență de livrare foarte bună și vor susține creșterea volumelor din această perioadă de vârf (noiembrie-decembrie).

Editor Cargus
editor
La Cargus, credem în puterea informației corecte și relevante pentru a ghida afacerile spre succes. Echipa noastră editorială explorează constant tendințele din curierat, logistica modernă și e-commerce, aducându-ți conținut practic, actual și ușor de înțeles. Fie că este vorba despre sfaturi utile pentru antreprenori, noutăți despre serviciile Cargus sau perspective din industrie, ne propunem să fim ghidul tău pe drumul dezvoltării în curierat. Navighează pe calea succesului, noi îți oferim direcția.
Vezi mai multe articoleArticole similare

Ghid complet pentru înregistrarea fiscală a unui magazin online: pași și documente necesare
O afacere online poate aduce satisfacții, dar și provocări administrative pe care nu le poți neglija. Tot mai mulți antreprenori aleg calea digitală, însă pentru a evita probleme legale sau fiscale, ai nevoie de informații clare și structurate despre pașii de urmat. Un demers corect, de la alegerea formei juridice și obținerea actelor, până la […]
vezi mai mult
Ce trebuie să știi despre fiscalitatea unui magazin online în România
Dacă vrei să deschizi un magazin online sau ai deja unul, ai nevoie de informații clare despre fiscalitate. În acest articol vei găsi răspunsuri la întrebările legate de formele legale, taxe, impozite, gestionarea documentelor și particularități fiscale din e-commerce. Vom aborda și subiecte precum alegerea codului CAEN, modul de facturare, obligațiile legale, TVA și recomandări […]
vezi mai mult
Cum să optimizezi costurile de livrare și să crești satisfacția clienților: sfaturi pentru micile afaceri
Pentru afacerile mici, fiecare livrare contează – atât din punct de vedere financiar, cât și ca experiență oferită clientului. Costurile de transport pot părea greu de controlat, mai ales când volumul de comenzi e variabil și bugetul limitat. În același timp, clienții devin din ce în ce mai exigenți: vor transparență, rapiditate și opțiuni flexibile. […]
vezi mai mult