
Cargus: Black Friday 2023 a atins noi vârfuri în creșterea volumelor și performanța procesului de livrare
Număr de vizualizări: 153
Număr de comentarii: 0
Distribuie articolul
Cea de-a 13-a ediție a Black Friday, cel mai mare eveniment de shopping din România, a adus creșteri importante pentru segmentul de e-Commerce și, implicit, și pentru industria de curierat.
Cargus, unul dintre cei mai mari curieri din România, precizează că în săptămâna 10 – 17 noiembrie, vârful întregului eveniment de Black Friday, a înregistrat o creștere de 65% a volumelor, comparativ cu o perioadă obișnuită. Peste 30.000 de colete au fost procesate în fiecare oră în depozitele Cargus. Mai mult, vârful de colete s-a înregistrat în data de 10 noiembrie, când compania de curierat a livrat aproximativ 320.000 de colete.
Nelu Gheorghiță, Chief Operations Officer: “Ediția de anul acesta a Black Friday demonstrează încă o dată puterea industriei de comerț electronic de a oferi românilor o experiență de cumpărare unică, atât din perspectiva ofertei de produse, cât și în ceea ce privește procesul post achiziție, unde companiile de curierat sunt o componentă esențială. Investițiile de până acum în creșterea numărului de curieri, sortatori și mașini de livrare, achiziționarea de echipamente logistice și eficientizarea fluxurilor operaționale au determinat o creștere a performanței de livrare față de ediția precedentă, dar și față de restul jucătorilor din curierat. Mai mult, performanța bună din săptămâna de după Black Friday a generat o creștere suplimentară a volumelor”
Ce au cumpărat românii de Black Friday
În perioada Black Friday, peste 2.200 de curieri Cargus au livrat colete clienților din toată țara, însumând peste 27.000 de rute și 3,1 milioane de kilometri. În topul celor mai livrate categorii de produse către consumatorii români se numără: televizoarele, electrocasnicele mici, articolele de îmbrăcăminte și încălțăminte și telefoanele mobile. De asemenea, clienții care au primit coletele livrate de curierii Cargus sunt preponderent din București, Cluj, Timișoara, Constanța și Brașov.
Față de ediția precedentă, Black Friday 2023 a înregistrat și o evoluție a numărului de colete plătite în avans, la momentul achiziției, și cu cardul la curier / la punct fix – o dovadă a creșterii încrederii în segmentul e-Commerce și a experienței oferite de curieri. Totodată, a crescut și interesul și nivelul de utilizare a rețelei naționale de livrare Cargus SHIP & GO – tot mai mulți cumpărători au ales să își direcționeze coletele într-unul din cele 3.000 de puncte și lockere.
Pregătiri pentru sezonul de reduceri
Black Friday constituie doar începutul sezonului de vârf pentru comercianți și curieri. Pentru întreaga perioadă a reducerilor (noiembrie – decembrie), Cargus a suplimentat cu peste 500 de persoane numărul curierilor și al sortatorilor, cu 40 numărul camioanelor și a achiziționat echipamente logistice pentru personalul din depozite.Mai mult, pentru a reduce timpii de livrare în beneficiul clienților, Cargus a decis să opereze cu întreaga echipă operațională în fiecare sâmbătă de după Black Friday. Din aceleași considerente, compania de curierat va opera cu efectiv complet și pe 30 Noiembrie.
De asemenea, de-a lungul acestui an, compania de curierat a renovat și relocat în spații mai extinse 6 dintre depozitele sale. În eficientizarea livrării un rol important l-a avut și rețeaua de puncte Cargus SHIP & GO, precum și rețeaua de lockere ale companiei de curierat. Totodată, Cargus a ajustat și programul depozitelor pentru a face față volumului mai mare de comenzi.
Editor Cargus
editor
La Cargus, credem în puterea informației corecte și relevante pentru a ghida afacerile spre succes. Echipa noastră editorială explorează constant tendințele din curierat, logistica modernă și e-commerce, aducându-ți conținut practic, actual și ușor de înțeles. Fie că este vorba despre sfaturi utile pentru antreprenori, noutăți despre serviciile Cargus sau perspective din industrie, ne propunem să fim ghidul tău pe drumul dezvoltării în curierat. Navighează pe calea succesului, noi îți oferim direcția.
Vezi mai multe articoleArticole similare

Cum să folosești social media pentru a-ți crește vizibilitatea brandului dar și performanța magazinului tău online
Dacă ești antreprenor și administrezi un magazin online cu o echipă mică, probabil știi deja că timpul e limitat, bugetul la fel, iar social media pare un „must-do” cu ROI greu de măsurat. În realitate, nu trebuie să faci totul. Trebuie doar să faci ceea ce contează. Lucrez în advertising și marketing de peste 20 […]
vezi mai mult
Cum poate ajuta activitatea de PR o afacere la început de drum?
Să pornești o afacere este un mix de entuziasm, curaj și o mulțime de necunoscute. Ai o idee în care crezi, vrei să o dai mai departe, dar te lovești rapid de o realitate simplă: dacă nu știe lumea de tine, parcă nici nu exiști. Într-o piață în care e tot mai greu să te […]
vezi mai mult
Lecții de la evoMAG: cum construiești și scalezi un business de e-commerce în România
Ce înseamnă să crești un magazin online de la zero și să-l transformi într-un jucător important pe piață, într-un ecosistem tot mai competitiv? Mihai Pătrașcu, fondatorul și CEO ul evoMAG, ne-a oferit răspunsuri autentice și valoroase într-un interviu în patru părți, parte din proiectul Cargus – Pe calea succesului. În rândurile de mai jos sintetizăm […]
vezi mai mult