Cum aduci livrarea mai aproape de clienți? Cargus extinde rețeaua SHIP & GO cu 245 de noi puncte în magazinele Agroland
Distribuie articolul
Cargus continuă să investească în soluții out-of-home, care oferă clienților mai multă flexibilitate și timp câștigat. Cel mai nou pas este parteneriatul cu Agroland, cel mai mare retailer pentru fermieri din România, cu o rețea de peste 240 de magazine proprii și în franciză. Prin acest acord, rețeaua Cargus SHIP & GO va crește cu 245 de noi puncte de livrare și ridicare a coletelor.
Primele 22 de locații sunt deja funcționale, iar până la finalul anului vor fi operaționale cel puțin 100 de puncte noi. În total, extinderea va aduce serviciile de curierat Cargus și mai aproape de clienți, atât în mediul urban, cât și în cel rural, acolo unde Agroland are deja comunități consolidate.
Flexibilitate pentru clienți, eficiență pentru retail

Sursa: Agroland
Rețeaua Cargus SHIP & GO oferă clienților posibilitatea de a ridica și trimite colete din proximitatea locuinței sau biroului, în locuri familiare, pe traseele lor zilnice. În colaborarea cu Agroland, coletele pot fi ridicate direct de la casele de marcat din magazinele Agroland, ceea ce simplifică procesul și reduce timpul alocat unei livrări.
„Parteneriatul cu Agroland ne permite să extindem rețeaua Cargus SHIP & GO și să fim aproape de tot mai mulți clienți, acolo unde merg deja în mod obișnuit. Vrem să le oferim opțiuni de ridicare și livrare convenabile, în locuri familiare și accesibile, care fac parte din viața lor de zi cu zi. Astfel, clienții câștigă timp și mai multă flexibilitate în modul în care își ridică sau trimit coletele, iar noi continuăm să construim un model de curierat modern, adaptat nevoilor lor reale”, spune Anda Bucșan, Chief Customer Officer Cargus.
Beneficii pentru comunitățile locale
Integrarea punctelor SHIP & GO în rețele mari de retail consolidează prezența Cargus în toată țara și creează noi oportunități pentru clienți. În același timp, magazinele Agroland devin hub-uri de servicii locale, oferind oamenilor acces atât la produse pentru casă și fermă, cât și la soluții moderne de curierat.
„Parteneriatul cu Cargus ne ajută să fim și mai aproape de clienții noștri, oferindu-le posibilitatea de a trimite și primi colete direct din magazinele Agroland. Este o inițiativă prin care dorim să le facem viața mai ușoară, aducând împreună produsele și serviciile de care au nevoie într-un singur loc”, adaugă Horia Cardoș, CEO Agroland.
Ce urmează?
Cargus își propune să accelereze extinderea serviciilor de livrare în proximitate prin parteneriate cu rețele naționale de retail și prin investiții în infrastructura SHIP & GO. Obiectivul este să ofere clienților o rețea cât mai densă și accesibilă, unde livrarea și ridicarea coletelor să devină o experiență simplă, rapidă și previzibilă.
Fie că trimiți un colet, faci cumpărături online sau vrei să economisești timp, soluțiile Cargus SHIP & GO sunt gândite pentru a răspunde nevoilor reale ale oamenilor. Este un pas înainte în construirea unui model de curierat modern, în care proximitatea și flexibilitatea sunt la fel de importante ca viteza de livrare.
Editor Cargus
editor
La Cargus, credem în puterea informației corecte și relevante pentru a ghida afacerile spre succes. Echipa noastră editorială explorează constant tendințele din curierat, logistica modernă și e-commerce, aducându-ți conținut practic, actual și ușor de înțeles. Fie că este vorba despre sfaturi utile pentru antreprenori, noutăți despre serviciile Cargus sau perspective din industrie, ne propunem să fim ghidul tău pe drumul dezvoltării în curierat. Navighează pe calea succesului, noi îți oferim direcția.
Vezi mai multe articoleArticole similare
Cum preferă românii să plătească online: un rezumat pentru marketeri și specialiști ecommerce grăbiți
Suntem într-una dintre perioadele aglomerate din an, așa că-i posibil să nu ai timp să treci prin tot studiul „Cum preferă românii să plătească online?” realizat la comanda Cargus și VISA, așa că ți-am pregătit un rezumat: Normalitatea plăților online și persistența rambursului în numerar Piața de ecommerce din România se află într-o etapă de […]
vezi mai mult
Soluții pentru trecerea de la plățile ramburs la cele online
Dacă ai lansat un magazin online de curând și ți-ai dori să primești mai puține comenzi cu plata la livrare, soluțiile descrise mai jos sunt pentru tine. Pune-ți o cafea și investește câteva minute în descoperirea unor insight-uri valoroase din studiul „Cum preferă românii să plătească online?”, realizat la comanda Cargus în septembrie 2025! Plata […]
vezi mai mult
Cine este CARLY și cum îți face experiența Cargus mai simplă
Într-o lume în care timpul contează, Cargus continuă să inoveze pentru a oferi clienților soluții simple, rapide și digitale. Astfel a apărut CARLY, asistentul virtual Cargus, un personaj digital creat pentru a te ajuta să găsești informațiile de care ai nevoie despre livrările tale, fără efort și fără timp de așteptare. Disponibil 24/7, atât pe […]
vezi mai mult