Cargus îl numește pe Yannick Mooijman în funcția de CEO

Antreprenori
Data Publicării:
Data Modificării:

Distribuie articolul


Cargus anunță numirea lui Yannick Mooijman în funcția de CEO al companiei de curierat, preluând acest rol de la Olivier Van Houtte, de la începutul lunii noiembrie. Cu o experiență de peste 25 de ani, aria de expertiză a lui Yannick Mooijman acoperă segmente precum marketing, vânzări, fuziuni și achiziții, strategie și inovații, în companii multinaționale din Europa, Orientul Mijlociu și SUA. De asemenea, noul CEO Cargus are o vastă experiență în industria de curierat, conducând, din poziția de Director General al companiei UPS, activitățile de business din patru țări din regiune (Ungaria, Grecia, România și Slovenia).

Yannick Mooijman preia funcția de CEO de la Olivier Van Houtte, care a pus bazele următorilor pași în dezvoltarea companiei, cu obiectivul de a transforma Cargus într-un lider al industriei de curierat, investind în calitate și inovație. În timpul mandatului lui Olivier Van Houtte, Cargus a accelerat extinderea rețelei Out of Home (OOH) și a lansat noua soluție de livrare în proximitate – rețeaua de lockere Cargus Ship & GO.

„Dorim să ne exprimăm aprecierea și recunoștința față de Olivier Van Houtte pentru modul în care a dezvoltat business-ul Cargus, abordarea orientată spre oameni și energia investită în accelerarea transformării Cargus ca primă opțiune de livrare pentru clienți. Suntem încrezători că Yannick are toată expertiza și experiența necesară pentru a face din Cargus o companie agilă și pregătită pentru expansiunea locală și internațională”, a transmis  Consiliul de Administrație Cargus.

„Sunt onorat de această oportunitate și aștept cu nerăbdare să împărtășesc expertiza și experiența mea pentru a susține evoluția și succesul viitor al companiei. Am gasit aici o echipă de profesioniști și oameni ambițioși, alături de  care vreau să continui să consolidez poziția Cargus de lider în soluții inovatoare, orientate către client, și să contribui la extinderea companiei, atât la nivel local, cât și internațional. Activăm pe o piață foarte dinamică și este important să rămânem relevanți, prin agilitate și un răspuns rapid și eficient la nevoile clienților noștri, oferind, în același timp, servicii de curierat excelente”, a declarat Yannick Mooijman.

Yannick Mooijman este cetățean olandez, deține un master în afaceri de la Universitatea din Groningen și a participat la diverse programe de formare executivă organizate de Harvard și Insead. Yannick este pasionat de strategiile centrate pe client, care permit organizațiilor să construiască și să valorifice un avantaj competitiv bazat pe o ofertă puternică de servicii, experiența clienților și modul agil de operare. Crede în succes obținut prin încredere, muncă în echipă, asumare și parteneriat.

Toate investițiile și eforturile Cargus din ultimii ani au dus la obținerea celei mai bune rate de livrare de pe piața din România: 98% din totalul livrărilor Cargus ajung la destinatari în prima zi după preluare.

Articole similare

Ghid complet pentru înregistrarea fiscală a unui magazin online: pași și documente necesare

Antreprenori

O afacere online poate aduce satisfacții, dar și provocări administrative pe care nu le poți neglija. Tot mai mulți antreprenori aleg calea digitală, însă pentru a evita probleme legale sau fiscale, ai nevoie de informații clare și structurate despre pașii de urmat. Un demers corect, de la alegerea formei juridice și obținerea actelor, până la […]

vezi mai mult

Ce trebuie să știi despre fiscalitatea unui magazin online în România

Antreprenori

Dacă vrei să deschizi un magazin online sau ai deja unul, ai nevoie de informații clare despre fiscalitate. În acest articol vei găsi răspunsuri la întrebările legate de formele legale, taxe, impozite, gestionarea documentelor și particularități fiscale din e-commerce. Vom aborda și subiecte precum alegerea codului CAEN, modul de facturare, obligațiile legale, TVA și recomandări […]

vezi mai mult

Cum să optimizezi costurile de livrare și să crești satisfacția clienților: sfaturi pentru micile afaceri

Antreprenori

Pentru afacerile mici, fiecare livrare contează – atât din punct de vedere financiar, cât și ca experiență oferită clientului. Costurile de transport pot părea greu de controlat, mai ales când volumul de comenzi e variabil și bugetul limitat. În același timp, clienții devin din ce în ce mai exigenți: vor transparență, rapiditate și opțiuni flexibile. […]

vezi mai mult
Contact