
Cargus încheie un parteneriat cu PayPoint și un-doi Centru de plăți pentru extinderea rețelei naționale SHIP & GO
Număr de vizualizări: 143
Număr de comentarii: 0
Distribuie articolul
Compania de curierat Cargus adaugă doi noi parteneri în rețeaua națională de puncte SHIP & GO: PayPoint și un-doi Centru de plăți, companii specializate în soluții de plată, cu un total de peste 30.000 de locații la nivel național.
Parteneriatul contribuie la extinderea rețelei Cargus SHIP & GO în cele mai importante orașe din țară. Până la sfârșitul acestui an, compania de curierat estimează că va ajunge la peste 2.500 de locații, oferind astfel clienților săi posibilitatea de a expedia, ridică sau returna mai ușor și mai ieftin un colet, alegând unul dintre punctele din proximitate.
Primele puncte SHIP & GO în parteneriat cu PayPoint și un-doi Centru de plăți se vor deschide în unele dintre cele mai mari orașe din România, precum București, Cluj, Constanța, Brașov, Timișoara sau Oradea. În plus, Cargus va furniza și serviciul de integrare API, pentru a activa mai rapid mai multe locații.
„Parteneriatul cu două dintre cele mai mari rețele de servicii de plată din România, PayPoint și un-doi Centru de plăți, este doar unul dintre modurile princare punem în practică promisiunea față de clienții noștri: furnizarea de servicii de livrare simple, intuitive, inspirate de nevoile și stilul lor de viață. Vom continua să dezvoltăm rețeaua națională SHIP & GO și să oferim soluții inovatoare, care contribuie la dezvoltarea pieței de comerț electronic din România și construiesc un ecosistem complet de livrare.”, a declarat Jan Verhesen, Out of Home Director, Cargus.
Principalele avantaje ale rețelei Cargus SHIP & GO:
- Prețuri competitive. Punctele Cargus SHIP & GO reprezintă una dintre cele mai ieftine opțiuni de livrare, însemnând costuri totale reduse sau livrare gratuită.
- Livrare rapidă. 94% dintre colete (expedieri) sunt livrate în următoarea zi lucrătoare.
- Acoperire națională, puncte SHIP &GO situate în unele dintre cele mai importante orașe din România, în locuri accesibile și convenabile.
- Destinatarii coletelor au multiple opțiuni pentru gestionarea dinamică a livrărilor și pentru plată. Aceștia pot ridica un colet în doar câteva secunde, prin scanarea unui cod QR.
- Impact în business. Conectând magazinele online cu opțiuni de livrare eficiente, Cargus contribuie atât la creșterea vânzărilor, cât și la fidelizarea cumpărătorilor.
Rețeaua SHIP & GO are în prezent peste 700 de puncte, oferind astfel flexibilitate și rapiditate în expedierea și ridicarea coletelor. Livrările pot fi gestionate dinamic și redirecționate către un punct SHIP & GO preferat, fie utilizând aplicația Cargus Mobile, fie direct de pe site sau prin curier.
Articole similare


Avizul de însoțire a mărfii: ce este, când este necesar și cum se întocmește
Fie că vinzi, transferi sau livrezi gratuit produse, avizul de însoțire a mărfii e documentul care însoțește legal marfa de la punctul A la punctul B. Află în câteva minute ce este, când ai nevoie de el și cum îl completezi corect! 📦 Ce este avizul de însoțire a mărfii? Pentru ca transportul de mărfuri […]
vezi mai mult
Program special Cargus de 1 mai
Programul operațional pentru perioada 1 mai este următorul: –––––––––– Îți reamintim că toate livrările Cargus care îți sunt destinate și se află în posesia noastră sunt vizibile instantaneu în aplicația Cargus Mobile disponibilă în Google Play și App Store
vezi mai mult