retur usor cargus

Cargus lansează serviciul de retur pentru magazinele online.

Antreprenori
Data Publicării:
Data Modificării:

Distribuie articolul


Cargus pune la dispoziția clienților serviciul de retur, completând, astfel, ecosistemul său de opțiuni de livrare rapidă și covenabilă dedicate comercianților online și cumpărătorilor acestora. Noul serviciu cu valoare adăugată este disponibil în întreaga rețea națională Cargus SHIP & GO și oferă magazinelor online control în timp real asupra procesului și condițiilor de returnare, dar și mai multă flexibilitate.

Mai exact, serviciul de retur se adresează comercianților din e-commerce, oferindu-le un  pachet complet de soluții cu impact direct asupra eficienței afacerii lor și a experienței de cumpărare a clienților. Returnarea produselor achiziționate poate fi personalizată la nivelul fiecărui AWB (perioada de expirare, adresa și modalitatea de retur, adăugarea unei etichete specifice etc), astfel încât comerciantul să poată beneficia de retrururi diferențiate într-un sistem automat. Mai mult, serviciul de retur poate fi complet integrat indiferent de platformele de e-Commerce folosite de comercianți. Mai mult, magazinele beneficiază de consultanță și suport din partea echipei Cargus, astfel încât returul să poată fi folosit ca instrument de marketing și atragere de noi cumpărători.

“Fără îndoială serviciul de retur este foarte important pentru consumatori, atunci când decid să cumpere un produs online. Valoarea adăugată a serviciului de retur oferit de Cargus crește încrederea clienților într-un business online și reprezintă un avantaj competitiv pentru comercianți. Aceștia pun la dispoziția cumpărătorilor un număr mai mare de locații convenabile pentru retur, în afară de cele proprii, și pot personaliza întreaga experiență, indiferent de profilul clienților, chiar și la nivel de cost. Studiile arată că un retur gratuit poate crește chiar și de 4 ori numărul comenzilor plasate de cumpărători, precizează Oana Mandicescu, Chief Sales Officer Cargus.

Consumatorul poate returna automat un produs achiziționat online din oricare dintre cele 2.700 de puncte SHIP & GO din rețeaua Cargus. Consumatorul are trei opțiuni de returnare a coletului, în funcție de alegerea făcută de comerciant la trimiterea coletului: folosind o etichetă de retur pretipărită asociată cu AWB-ul de trimitere, pe care o primește în pachet; returnarea rapidă cu ajutorul aplicației Cargus Mobile; generarea unui cod de retur pe site-ul Cargus. Serviciul de retur oferit de Cargus este ușor de gestionat, dar și eficient din punct de vedere cost, atât pentru comercianți, cât și pentru consumatori. Serviciul Cargus de retur prin locațiile SHIP & GO este cu până la 70% mai ieftin, comparativ cu cel la adresă.

Retururile reprezintă un factor esențial în experiența de cumpărare și loializare a clienților. Poate influența chiar și decizia de a cumpăra de la un anumit magazin online. Potrivit sondajului Eurostat din 2022 privind comerțul electronic, proporția cumpărătorilor online a crescut în UE, de la 55% în 2012 la 75% în 2022.  În aceeași perioadă, în România creșterea a fost de +41%. Potrivit aceluiași studiu, 8 din 10 cumpărători online susțin că magazinele online trebuie să-și îmbunătățească serviciile de retur, iar 9 din 10 nu mai doresc să cumpere de la comercianții care oferă o experiență de retur slabă și ineficientă.

Opțiunea de retur Cargus este un proces eficient și optimizat: un consumator poate returna un colet în rețeaua SHIP & GO în mai puțin de un minut. Serviciul de retur are o valabilitate maximă de 180 de zile.

Articole similare

Lecții de la HTD: cum construiești un business sustenabil în e-commerce, cu Irina Zamfir

Antreprenori

Unele lecții vin cu factură. Altele vin cu curaj.  Când Irina Zamfir a fondat HTD, libertatea părea regula. Practica a însemnat un roller coaster de decizii, livrări ratate, rebranding și asumare. Din acest duș rece s-au strâns repere utile despre cum construiești un business sustenabil în e-commerce: stabilești obiective clare, îți cunoști marjele, livrezi constant […]

vezi mai mult

Cum aduci livrarea mai aproape de clienți? Cargus extinde rețeaua SHIP & GO cu 245 de noi puncte în magazinele Agroland

Antreprenori

Cargus continuă să investească în soluții out-of-home, care oferă clienților mai multă flexibilitate și timp câștigat. Cel mai nou pas este parteneriatul cu Agroland, cel mai mare retailer pentru fermieri din România, cu o rețea de peste 240 de magazine proprii și în franciză. Prin acest acord, rețeaua Cargus SHIP & GO va crește cu […]

vezi mai mult

Livrare nereușită. Iată ce se întâmplă mai departe cu expedierea ta Cargus

Personal

Situațiile în care ratezi preluarea coletului de la curier apar frecvent, fie din cauza unui program încărcat, fie pentru că nu ai observat la timp apelul sau notificarea. Chiar și atunci când livrarea nu se finalizează din prima încercare, Cargus a dezvoltat soluții digitale care simplifică procesul și reduc grijile. În acest articol, găsești răspunsuri […]

vezi mai mult
Contact
Devino curier