
Cargus Mobile, în top 10 aplicații de business din România
Număr de vizualizări: 232
Număr de comentarii: 0
Distribuie articolul
- Cargus Mobile se află, oficial, în top 10 aplicații de business din România, în Google Play, la doar o lună de la lansare;
- Aplicația Cargus a fost evidențiată în top tendințe și în Appstore, unde se situează în primele 30 de aplicații utilitare pentru iOS;
- La începutul lunii noiembrie, Cargus a lansat aplicația mobilă, care include soluții pentru utilizatorii care își doresc un serviciu de livrare inovativ, dinamic și adaptabil;
- Cu aplicația Cargus Mobile se poate schimba, în timp real, destinația coletului, care poate fi redirecționat către un punct Ship & Go;
La doar o luna de la lansare, aplicația Cargus Mobile a intrat în top 10 aplicații de business din România, conform Google Play. De asemenea, în Appstore, aplicația a intrat în top 30 aplicații utilitare și este evidențiată ca o aplicație în trend pentru utilizatorii de sistem iOS.
Până în acest moment, Cargus Mobile a înregistrat peste 9000 de descărcări în Google Play si peste 4000 in Appstore și au fost localizate în jur de 100.000 de colete de cei care au folosit aplicația în ultima lună. Cele mai des utilizate caracteristici ale aplicației au fost opțiunea Track & Trace, care oferă instantaneu informații despre toate livrările Cargus, precum și opțiunea de a redirecționa coletele la cel mai apropiat punct Ship & Go, pentru a fi ridicate ulterior de destinatari.
„Cargus Mobile App este rezultatul ambiției noastre de a le oferi clienților noștri un instrument inovator, ce îmbunătățește și simplifică experiența de livrare. Printr-o simplă utilizare a aplicației Cargus Mobile și a unui telefon mobil, clienții noștri au, în orice moment și din orice colț al țării, acces la serviciile noastre, vizibilitate și controlul asupra coletelor lor.
La doar o lună de la lansare, plasarea Cargus Mobile în topul clasamentelor și tendințelor evidențiate în magazinele online de aplicații, bazate pe recenziile și interesul utilizatorilor, ne asigură că suntem pe drumul cel bun și că investițiile noastre în tehnologie răspund nevoilor clienților noștri”, a declarat Jaroslaw Sliwa, CEO Cargus.
Un alt avantaj pe care îl oferă Cargus Mobile utilizatorilor săi, este posibilitatea de a găsi în aplicație orice colet trimis prin Cargus. Poți afla ce produse ai cumpărat anul trecut de Black Friday sau ce cadouri ai trimis de ultimul Crăciun.
Pentru a păstra un caracter dinamic și flexibil al livrării, Cargus Mobile pune la dispoziția utilizatrorilor mai multe oportunități de a gestiona procesul de livrare, prin aplicație:
- Toate livrările Cargus sunt vizibile instantaneu în aplicația Cargus Mobile;
- Cu un singur clic, Utilizatorul/Destinatarul poate schimba destinațiain timp real. Pachetul poate fi redirecționat către un punct Ship & Go, de unde poate fi ridicat în următoarele 3 zile lucrătoare.
- Conversații directe prin chat cu departamentul Cargus Contact Center;
- Plata pentru livrarea coletului se poate face cu cardul, direct pe dispozitivul curierului, dar și cu PayByLink în punctele Ship & Go, folosind aplicația Cargus Mobile.
O noutate absolută pe piața de curierat, dar deja cunoscută din aplicațiile de transport, o reprezintă ratingul curierului, prin care Cargus dorește să promoveze și să recompenseze activ curierii care oferă cele mai bine cotate servicii de livrare.
–––––––––-
Descarcă Cargus Mobile din Google Play sau din App Store
Articole similare

Cum să folosești social media pentru a-ți crește vizibilitatea brandului dar și performanța magazinului tău online
Dacă ești antreprenor și administrezi un magazin online cu o echipă mică, probabil știi deja că timpul e limitat, bugetul la fel, iar social media pare un „must-do” cu ROI greu de măsurat. În realitate, nu trebuie să faci totul. Trebuie doar să faci ceea ce contează. Lucrez în advertising și marketing de peste 20 […]
vezi mai mult
Cum poate ajuta activitatea de PR o afacere la început de drum?
Să pornești o afacere este un mix de entuziasm, curaj și o mulțime de necunoscute. Ai o idee în care crezi, vrei să o dai mai departe, dar te lovești rapid de o realitate simplă: dacă nu știe lumea de tine, parcă nici nu exiști. Într-o piață în care e tot mai greu să te […]
vezi mai mult
Lecții de la evoMAG: cum construiești și scalezi un business de e-commerce în România
Ce înseamnă să crești un magazin online de la zero și să-l transformi într-un jucător important pe piață, într-un ecosistem tot mai competitiv? Mihai Pătrașcu, fondatorul și CEO ul evoMAG, ne-a oferit răspunsuri autentice și valoroase într-un interviu în patru părți, parte din proiectul Cargus – Pe calea succesului. În rândurile de mai jos sintetizăm […]
vezi mai mult