
Cargus, premiată pentru managementul sustenabilității de EcoVadis
Număr de vizualizări: 243
Număr de comentarii: 0
Distribuie articolul
Cargus a obținut din partea EcoVadis, una dintre cele mai mari agenții de rating și certificare, medalia de bronz pentru managementul sustenabilității. Distincția obținută este cu atât mai importantă cu cât este prima de acest tip obținută de Cargus și, deci, o recunoaștere a eforturilor susținute și a angajamentului în implementarea principiilor sustenabilității pe termen mediu și lung.
EcoVadis a evaluat performanța companiei Cargus luând în considerare 4 piloni principali: mediu, drepturi umane fundamentale la locul de muncă, etică și achiziții sustenabile. Cu un scor total de 55 din 100 de puncte posibile, Cargus a obținut medalia de bronz, aflând-se astfel în prima jumătate a topului companiilor evaluate de EcoVadis.
„Un business există datorită oamenilor și comunităților din care face parte. Iar misiunea noastră, ca prima și una dintre cele mai importante companii de curierat din România, este să îmbunătățim viața comunităților de care aparținem – prin servicii de calitate, dar și printr-un mod sustenabil de a face business. De aceea, construim Cargus nu doar ca un lider în inovație, ci și ca o companie care are grijă de echilibrul și bunăstarea echipei, și prețuiește mediul înconjurător”, spune Olivier van Houtte.
Misiunea Cargus în ceea ce privește protejarea mediului înconjurător se concentrează strategic pe trei piloni principali de responsabilitate: creșterea flotei de autovehicule cu emisii scăzute (autovehicule cu normă de poluare Euro 5 și testarea de autovehicule alternative), creșterea numărului de expedieri în centrele SHIP & GO (pentru reducere
Echipa Cargus
Articole similare

Cum să folosești social media pentru a-ți crește vizibilitatea brandului dar și performanța magazinului tău online
Dacă ești antreprenor și administrezi un magazin online cu o echipă mică, probabil știi deja că timpul e limitat, bugetul la fel, iar social media pare un „must-do” cu ROI greu de măsurat. În realitate, nu trebuie să faci totul. Trebuie doar să faci ceea ce contează. Lucrez în advertising și marketing de peste 20 […]
vezi mai mult
Cum poate ajuta activitatea de PR o afacere la început de drum?
Să pornești o afacere este un mix de entuziasm, curaj și o mulțime de necunoscute. Ai o idee în care crezi, vrei să o dai mai departe, dar te lovești rapid de o realitate simplă: dacă nu știe lumea de tine, parcă nici nu exiști. Într-o piață în care e tot mai greu să te […]
vezi mai mult
Lecții de la evoMAG: cum construiești și scalezi un business de e-commerce în România
Ce înseamnă să crești un magazin online de la zero și să-l transformi într-un jucător important pe piață, într-un ecosistem tot mai competitiv? Mihai Pătrașcu, fondatorul și CEO ul evoMAG, ne-a oferit răspunsuri autentice și valoroase într-un interviu în patru părți, parte din proiectul Cargus – Pe calea succesului. În rândurile de mai jos sintetizăm […]
vezi mai mult