
Despre piaţa de curierat – trenduri, investiții, provocări
Număr de vizualizări: 216
Număr de comentarii: 0
Distribuie articolul
Belgin Bactali, Chief Financial Officer Cargus, a povestit în cadrul unui interviu acordat publicației Ziarul Financiar despre planurile companiei, dar și despre cum va evolua industria de curierat în următoarea perioadă.
Noua rețea de lockere, care completează sutele de puncte de tipul click and collect din întreaga țară, captarea creșterii pieței de ecommerce și parteneriatele internaționale sunt premisele care vor sta la baza dezvoltării companiei pe termen mediu și lung.
În septembrie, Cargus a anunțat amplasarea a 300 de lockere în București, un pas important în strategia sa de a investi în soluția de livrare de proximitate și o completare a rețelei de parteneri SHIP & GO. Lockerele vor fi amplasate în spații gestionate de lanțuri de retail, benzinării și, de asemenea, în zone rezidențiale dense și ușor accesibile. Acestea reprezintă o soluție inovatoare de livrare, concentrând o investiție de aproximativ 40 de milioane de euro în următorii doi ani și jumătate. Lockerele vor contribui la extinderea rețelei de livrare out of home și în alte orașe mari, la dezvoltarea întregii infrastructuri Cargus.
Articole similare

Cum să folosești social media pentru a-ți crește vizibilitatea brandului dar și performanța magazinului tău online
Dacă ești antreprenor și administrezi un magazin online cu o echipă mică, probabil știi deja că timpul e limitat, bugetul la fel, iar social media pare un „must-do” cu ROI greu de măsurat. În realitate, nu trebuie să faci totul. Trebuie doar să faci ceea ce contează. Lucrez în advertising și marketing de peste 20 […]
vezi mai mult
Cum poate ajuta activitatea de PR o afacere la început de drum?
Să pornești o afacere este un mix de entuziasm, curaj și o mulțime de necunoscute. Ai o idee în care crezi, vrei să o dai mai departe, dar te lovești rapid de o realitate simplă: dacă nu știe lumea de tine, parcă nici nu exiști. Într-o piață în care e tot mai greu să te […]
vezi mai mult
Lecții de la evoMAG: cum construiești și scalezi un business de e-commerce în România
Ce înseamnă să crești un magazin online de la zero și să-l transformi într-un jucător important pe piață, într-un ecosistem tot mai competitiv? Mihai Pătrașcu, fondatorul și CEO ul evoMAG, ne-a oferit răspunsuri autentice și valoroase într-un interviu în patru părți, parte din proiectul Cargus – Pe calea succesului. În rândurile de mai jos sintetizăm […]
vezi mai mult