Noi profesioniști se alătură echipei Cargus, cu obiectivul de a consolida compania pentru următorii ani
Distribuie articolul
- Începând cu luna ianuarie a acestui an, doi noi profesioniști fac parte din echipa Cargus: Oana Mandicescu, în rolul de Chief Sales Officer (CSO) și Zoe Dobre, ca Chief People and Culture Officer (CPCO).
- Cele două nume noi din cadrul Cargus se alătură altor specialiști care au completat echipa managerială la sfârșitul anului 2022: Eirik Hjeltnes, în calitate de Chief Revenue Officer și Șerban Stoica, în rolul de Head of Strategy și Project Management Officier (PMO).
București, 31 ianuarie 2023 – Cargus, unul dintre cei mai mari jucători din industria de curierat din România, își consolidează echipa prin recrutarea unor profesioniști cheie, care vor contribui la dezvoltarea afacerii, atât pe piața locală, cât și pe cea internațională.
Din ianuarie, Oana Mandicescu este noul Chief Sales Officer al Cargus. Din acest rol, coordonează activitățile de sales ale diviziilor Major Accounts, Field Sales și Internațional, cu obiectivul de a crește profitabilitatea business-ului Cargus. Oana Mandicescu are o vastă experiență și expertiză în industria de curierat, dezvoltată în diferite roluri și domenii de activitate. Înainte de a se alătura echipei Cargus, Oana a lucrat timp de 25 de ani în DHL Express România, ocupând diferite funcții de management în Customer Service, Pricing & Product, Sales & Marketing, la nivel național și regional. Cunoștințele și dedicarea ei au contribuit la creșterea constantă a veniturilor și a cotei de piață.
Tot din luna ianuarie, Zoe Dobre s-a alăturat echipei Cargus, în funcția de Chief People and Culture Officer (CPCO). Zoe Dobre este un profesionist creativ și orientat spre rezultate, cu o experiență de 18 ani în HR. Înainte de Cargus, a lucrat pentru companii importante, precum Coca-Cola HBC România, Vodafone, Molson Coors și City Grill Group, pe mai multe segmente de expertiză – de la strategia de recrutare, bonusarea activităților de sales, evaluare, transformare organizațională în retail, și până la eficiența organizațională și strategii de recunoaștere a meritelor. În calitate de Chief People and Culture Officer, Zoe coordonează departamentul de resurse umane, va contribui la consolidarea echipei Cargus și va transforma compania într-unul dintre cei mai dezirabili angajatori din industria de curierat.
„2022 a fost un an de dezvoltare pentru Cargus. Am construit un portofoliu matur de produse, am inovat și am oferit partenerilor noștri o serie de soluții digitale, logistice și de livrare. Este momentul să trecem la nivelul următor: să consolidăm și să pregătim compania pentru cerințele în continuă schimbare ale clienților și să dezvoltăm noi surse de business, precum cel internațional. Și nu putem face acest lucru fără oameni – cu înaltă calificare, cu un bagaj solid de cunoștințe și expertiză, creativi și setați pe dezvoltare. Am încredere că profesioniștii care s-au alăturat echipei vor ajuta Cargus să-și consolideze poziția de curier numărul 1 în România, în ceea ce privește calitatea, experiența clienților, inovația și orientarea către soluții, și să devină un jucător respectat pe piețele internaționale.”, declară Yannick Mooijman, CEO Cargus.
Noi profesioniști la sfârșitul anului 2022
La finalul anului trecut alți doi profesioniști s-au alăturat echipei Cargus. Au fost create noi roluri în interiorul companiei, ca răspuns la contextul pieței și planurile de dezvoltare ale companiei pe termen lung: Eirik Hjeltnes în calitate de Chief Revenue Officer și Șerban Stoica în funcția de Director de Strategie.
În calitate de Chief Revenue Officer (CRO), Eirik Hjeltnes are responsabilitatea pentru toate procesele, procedurile și activitățile legate de prețuri și gestionarea veniturilor, cu obiectivul de a stimula profitabilitatea business-ului. Înainte de a se alătura echipei Cargus, Eirik a activat timp de 30 de ani în UPS , în diferite roluri, și aduce în cadrul companiei o serie de cunoștințe specifice și experiența din industrie. În ultima sa poziție, a fost unul dintre oamenii responsabili pentru definirea și implementarea strategiei europene B2C a UPS. Eirik a fost, de asemenea, Country Marketing Director și Pricing & Revenue Management Manager în Germania, cea mai mare piață UPS din Europa.
Șerban Stoica s-a alăturat echipei Cargus în calitate de Head of Strategy și PMO (Project Management Officer). În acest rol, Șerban supraveghează inițierea, planificarea și execuția proiectelor strategice pe toate segmentele de activitate ale companiei. Are o experiență de 15 ani în Corporate Finance, Management Consulting și Private Equity. În ultimii doi ani, a fost Director de Strategie și Transformare în cadrul Green Group, unul dintre cele mai mari grupuri europene de reciclare (parte a Abris Capital Partners) și a fost membru în Consiliul de Administrație al Circular Ventures, divizia de capital de risc a Green Group. Anterior, Șerban a lucrat timp de 5 ani la Kearney: Global Management Consulting Firm, cu sediul în Chicago, consiliind directori executivi și consilii de administrație la nivel global, realizând proiecte strategice pentru mai bine de 15 țări din întreaga lume, inclusiv Singapore, Turcia, Emiratele Arabe Unite, Germania sau China în diverse industrii precum Logistică, Automotive, Telecomunicații sau Bănci.
În 2023, obiectivul Cargus este de a-și consolida cota de piață, atât pe plan local, cât și internațional, de a dezvolta noi instrumente digitale și opțiuni de livrare, și de a construi un sistem integrat care va ajuta companiile să își susțină afacerile.
Articole similare
Lecții de la HTD: cum construiești un business sustenabil în e-commerce, cu Irina Zamfir
Unele lecții vin cu factură. Altele vin cu curaj. Când Irina Zamfir a fondat HTD, libertatea părea regula. Practica a însemnat un roller coaster de decizii, livrări ratate, rebranding și asumare. Din acest duș rece s-au strâns repere utile despre cum construiești un business sustenabil în e-commerce: stabilești obiective clare, îți cunoști marjele, livrezi constant […]
vezi mai mult
Cum aduci livrarea mai aproape de clienți? Cargus extinde rețeaua SHIP & GO cu 245 de noi puncte în magazinele Agroland
Cargus continuă să investească în soluții out-of-home, care oferă clienților mai multă flexibilitate și timp câștigat. Cel mai nou pas este parteneriatul cu Agroland, cel mai mare retailer pentru fermieri din România, cu o rețea de peste 240 de magazine proprii și în franciză. Prin acest acord, rețeaua Cargus SHIP & GO va crește cu […]
vezi mai mult
Cum să îți crești vânzările din eCommerce: Strategii și recomandări utile
Într-o lume digitală în continuă expansiune, simpla prezență online nu mai este suficientă. Competitia este acerbă, iar consumatorii sunt mai exigenți ca niciodată. Te întrebi constant „cum crești vânzările online”? Ei bine, nu ești singurul. Fiecare antreprenor din eCommerce caută rețeta magică pentru succes. Vestea bună este că nu există magie, ci doar strategii inteligente, […]
vezi mai mult