Noul Chief Operations Officer Cargus are obiectivul de a consolida performanța operațională a companiei, pe plan local și internațional

Antreprenori
Data Publicării:
Data Modificării:

Distribuie articolul


București, 11 mai 2023Cargus, unul dintre cei mai mari jucători din industria de curierat din România, își consolidează echipa de management și îl numește pe Nelu Gheorghiță în poziția de Chief Operations Officer (COO). Din acest rol, Nelu Gheorghiță va coordona dezvoltarea operațională și logistică a companiei, pentru a continua să ofere clienților de pe piața locală excelența în livrare cu care s-au obișnuit, pentru a oferi servicii inovatoare, dar și pentru a accelera extinderea operațiunilor Cargus pe plan internațional.

Nelu Gheorghiță este un profesionist cu o vastă expertiză în operațiuni și inginerie industrială, cu o experiență de peste 20 ani în curierat, logistică, transport și lanțuri de aprovizionare. Anterior poziției din Cargus, Nelu Gheorghiță a activat în UPS, una dintre cele mai mari companii de curierat la nivel global, conducând, din rolul de Head of Operations, activitățile operaționale din patru țări din regiune: Grecia, România, Ungaria și Slovenia. Mai mult, Nelu Gheorghiță a coordonat din poziția de Engineering Manager regiunea Europei Centrale și de Est, activând 1 an în biroul UPS din Bruxelles și 5 ani în cel din Praga.

Abilitățile sale acoperă arii precum managementul operațiunilor și al proiectelor, optimizări operaționale și de proces. Nelu este absolvent al Universității Politehnica din București și deține un master în Management și Administrarea Afacerilor, obținut în cadrul Academiei de Studii Economice Bucureşti.

“Mă bucur să fiu parte a unei noi etape de dezvoltare Cargus, o companie de curierat care a dat dovadă de reziliență și spirit inovator și care a investit constant în extinderea amprentei operaționale și în dezvoltarea de noi soluții pentru partenerii săi. Voi continua să susțin misiunea Cargus de a oferi cele mai bune produse și servicii clienților săi, de a-și extinde operațiunile, conectând companii și consumatori din piețe diferite, ducând în același timp performanța operațională la un alt nivel, prin eficientizare și soluții care vor fi premiere pentru piața locală”, spune Nelu Gheorghiță, Chief Operations Officer Cargus.

„Cargus este în acest moment într-o nouă etapă – de consolidare și de pregătire pentru un context de business nou, dar și pentru noi piețe. Și nu am putea merge mai departe fără oameni cu experiență amplă în industria în care activăm, cu expertiză în ariile pe care ne dorim să le dezvoltăm, creativi și orientați spre inovație și leadership. Mă bucur că în ultimele luni am reușit să îmbogățim echipa Cargus cu profesioniști extrem de performanți; acest lucru va ajuta Cargus să-și consolideze poziția de lider în curierat în calitatea serviciilor, experiența clienților, inovație și orientarea către soluții și să devină un jucător respectat pe piețele internaționale.”, declară Yannick Mooijman, CEO Cargus.

În 2023, obiectivul Cargus este de a-și consolida cota de piață, atât pe plan local, cât și internațional, de a dezvolta noi instrumente digitale și opțiuni de livrare și de a construi un sistem integrat în beneficiul companiilor și pentru o experiență excelentă pentru consumatori.

Toate investițiile și eforturile Cargus din ultimii ani au dus la obținerea celei mai bune rate de livrare de pe piața din România: peste 97% din totalul livrărilor Cargus ajung la destinatari în prima zi după preluare.

Nelu Gheorghiță preia funcția de COO de la Miroslaw Janczyk, care a ocupat acest rol în ultimul an.

Editor Cargus

editor

La Cargus, credem în puterea informației corecte și relevante pentru a ghida afacerile spre succes. Echipa noastră editorială explorează constant tendințele din curierat, logistica modernă și e-commerce, aducându-ți conținut practic, actual și ușor de înțeles. Fie că este vorba despre sfaturi utile pentru antreprenori, noutăți despre serviciile Cargus sau perspective din industrie, ne propunem să fim ghidul tău pe drumul dezvoltării în curierat. Navighează pe calea succesului, noi îți oferim direcția.

Vezi mai multe articole

Articole similare

Cum să folosești social media pentru a-ți crește vizibilitatea brandului dar și performanța magazinului tău online

Antreprenori

Dacă ești antreprenor și administrezi un magazin online cu o echipă mică, probabil știi deja că timpul e limitat, bugetul la fel, iar social media pare un „must-do” cu ROI greu de măsurat. În realitate, nu trebuie să faci totul. Trebuie doar să faci ceea ce contează. Lucrez în advertising și marketing de peste 20 […]

vezi mai mult

Lecții de la evoMAG: cum construiești și scalezi un business de e-commerce în România

Antreprenori

Ce înseamnă să crești un magazin online de la zero și să-l transformi într-un jucător important pe piață, într-un ecosistem tot mai competitiv? Mihai Pătrașcu, fondatorul și CEO ul evoMAG, ne-a oferit răspunsuri autentice și valoroase într-un interviu în patru părți, parte din proiectul Cargus – Pe calea succesului.  În rândurile de mai jos sintetizăm […]

vezi mai mult
Contact