Digitalizare procese de livrare Cargus

Primul serviciu prepaid

Antreprenori
Data Publicării:
Data Modificării:

Distribuie articolul


Urgent Cargus, a doua cea mai mare companie de curierat din România, își extinde portofoliul și lansează în premieră un serviciu prepaid. Urgent Cargus Prepaid este deja disponibil pentru clienții români și vine cu două opțiuni de volum, de 25 sau 50 de livrări, pentru patru tipuri de colete: plic, colet mic (până la 3 kg), colet mediu (până la 5 kg) și colet mare (până la 10 kg).

Serviciul oferă clienților Urgent Cargus posibilitatea de a utiliza livrările incluse în ofertă într-o perioadă de până la șase luni și are un cost fix.

Noul serviciu prepaid a fost lansat în urma unei analize amănunțite a feedback-ului și nevoilor antreprenorilor din România, cei mai mulți dintre aceștia dorind să aibă o vizibilitate mai bună asupra costurilor de  livrare. Având în vedere contextul în care ne aflăm, considerăm că una dintre cele mai bune modalități prin care îi putem spriji pe clienții noștri este de a le oferi predictibilitate asupra costurilor”, a declarat Jaroslaw Sliwa, CEO Urgent Cargus.

Noul serviciu Prepaid reprezintă doar unul dintre eforturile continue ale Urgent Cargus de a-și adapta rapid oferta la noul mediu de afaceri din România, pe lângă adoptarea măsurilor speciale care asigură continuitate într-o perioadă în care comerțul online este vital pentru marea majoritate a companiilor locale.

Perioada actuală vine cu provocări deosebite pentru mulți dintre clienții noștri, în special pentru cei din sectorul e-commerce. Acest lucru ne-a determinat să ne actualizăm programul de lucru și să efectuăm livrări în zile precum 17 aprilie (Vinerea Mare) și 1 Mai, ținând cont de volumul mare de colete cu care ne confruntăm. Mai mult, am adoptat și măsuri suplimentare de siguranță, pentru a contribui la eforturile generale de combatere a pandemiei COVID-19”, a concluzionat Jaroslaw Sliwa, Urgent Cargus CEO.

Articole similare

Lecții de la HTD: cum construiești un business sustenabil în e-commerce, cu Irina Zamfir

Antreprenori

Unele lecții vin cu factură. Altele vin cu curaj.  Când Irina Zamfir a fondat HTD, libertatea părea regula. Practica a însemnat un roller coaster de decizii, livrări ratate, rebranding și asumare. Din acest duș rece s-au strâns repere utile despre cum construiești un business sustenabil în e-commerce: stabilești obiective clare, îți cunoști marjele, livrezi constant […]

vezi mai mult

Cum aduci livrarea mai aproape de clienți? Cargus extinde rețeaua SHIP & GO cu 245 de noi puncte în magazinele Agroland

Antreprenori

Cargus continuă să investească în soluții out-of-home, care oferă clienților mai multă flexibilitate și timp câștigat. Cel mai nou pas este parteneriatul cu Agroland, cel mai mare retailer pentru fermieri din România, cu o rețea de peste 240 de magazine proprii și în franciză. Prin acest acord, rețeaua Cargus SHIP & GO va crește cu […]

vezi mai mult

Livrare nereușită. Iată ce se întâmplă mai departe cu expedierea ta Cargus

Personal

Situațiile în care ratezi preluarea coletului de la curier apar frecvent, fie din cauza unui program încărcat, fie pentru că nu ai observat la timp apelul sau notificarea. Chiar și atunci când livrarea nu se finalizează din prima încercare, Cargus a dezvoltat soluții digitale care simplifică procesul și reduc grijile. În acest articol, găsești răspunsuri […]

vezi mai mult
Contact
Devino curier