
Primul serviciu prepaid
Număr de vizualizări: 214
Număr de comentarii: 0
Distribuie articolul
Urgent Cargus, a doua cea mai mare companie de curierat din România, își extinde portofoliul și lansează în premieră un serviciu prepaid. Urgent Cargus Prepaid este deja disponibil pentru clienții români și vine cu două opțiuni de volum, de 25 sau 50 de livrări, pentru patru tipuri de colete: plic, colet mic (până la 3 kg), colet mediu (până la 5 kg) și colet mare (până la 10 kg).
Serviciul oferă clienților Urgent Cargus posibilitatea de a utiliza livrările incluse în ofertă într-o perioadă de până la șase luni și are un cost fix.
„Noul serviciu prepaid a fost lansat în urma unei analize amănunțite a feedback-ului și nevoilor antreprenorilor din România, cei mai mulți dintre aceștia dorind să aibă o vizibilitate mai bună asupra costurilor de livrare. Având în vedere contextul în care ne aflăm, considerăm că una dintre cele mai bune modalități prin care îi putem spriji pe clienții noștri este de a le oferi predictibilitate asupra costurilor”, a declarat Jaroslaw Sliwa, CEO Urgent Cargus.
Noul serviciu Prepaid reprezintă doar unul dintre eforturile continue ale Urgent Cargus de a-și adapta rapid oferta la noul mediu de afaceri din România, pe lângă adoptarea măsurilor speciale care asigură continuitate într-o perioadă în care comerțul online este vital pentru marea majoritate a companiilor locale.
„Perioada actuală vine cu provocări deosebite pentru mulți dintre clienții noștri, în special pentru cei din sectorul e-commerce. Acest lucru ne-a determinat să ne actualizăm programul de lucru și să efectuăm livrări în zile precum 17 aprilie (Vinerea Mare) și 1 Mai, ținând cont de volumul mare de colete cu care ne confruntăm. Mai mult, am adoptat și măsuri suplimentare de siguranță, pentru a contribui la eforturile generale de combatere a pandemiei COVID-19”, a concluzionat Jaroslaw Sliwa, Urgent Cargus CEO.
Articole similare

Cum să folosești social media pentru a-ți crește vizibilitatea brandului dar și performanța magazinului tău online
Dacă ești antreprenor și administrezi un magazin online cu o echipă mică, probabil știi deja că timpul e limitat, bugetul la fel, iar social media pare un „must-do” cu ROI greu de măsurat. În realitate, nu trebuie să faci totul. Trebuie doar să faci ceea ce contează. Lucrez în advertising și marketing de peste 20 […]
vezi mai mult
Cum poate ajuta activitatea de PR o afacere la început de drum?
Să pornești o afacere este un mix de entuziasm, curaj și o mulțime de necunoscute. Ai o idee în care crezi, vrei să o dai mai departe, dar te lovești rapid de o realitate simplă: dacă nu știe lumea de tine, parcă nici nu exiști. Într-o piață în care e tot mai greu să te […]
vezi mai mult
Lecții de la evoMAG: cum construiești și scalezi un business de e-commerce în România
Ce înseamnă să crești un magazin online de la zero și să-l transformi într-un jucător important pe piață, într-un ecosistem tot mai competitiv? Mihai Pătrașcu, fondatorul și CEO ul evoMAG, ne-a oferit răspunsuri autentice și valoroase într-un interviu în patru părți, parte din proiectul Cargus – Pe calea succesului. În rândurile de mai jos sintetizăm […]
vezi mai mult