- Phising-ul este o infracțiune cibernetică care poate duce la furt de identitate sau pierderi financiare. Cu siguranță ați auzit despre astfel de situații și despre efectele lor, uneori extrem de grave. Vedem împreună în cele ce urmează care sunt semnele unei tentative de fraudă și cum putem să o prevenim.
Cargus, unul dintre cei mai mari jucători din industria de curierat din România, atrage atenția asupra tentativelor de fraudă electronică (phishing), cu precădere într-o perioadă în care numărul comenzilor crește. Pentru a se proteja de eventuale situații neplăcute, Cargus recomandă clienților să acorde o atenție sporită mesajelor care ajung fie prin contul de e-mail, fie prin sms, și care folosesc identitatea vizuală a companiei.
Măsuri de precauție recomandate:
- Verificați cu atenție înainte de a deschide un mesaj sau un fișier atașat care pare a conține informații financiare sau legate de starea de livrare a unei comenzi;
- Nu deschideți fișiere primite prin e-mail sau sms, decât în cazul în care cunoașteți sursa;
- Nu răspundeți unor e-mail-uri sau SMS-uri prin care sunteți amenințați că se dețin informații defăimătoare despre dumeavoastră și sunteți îndrumați să virați bani în anumite conturi;
- Fiți atenți la e-mail-urile care conțin formule de adresare impersonale sau greșeli gramaticale ori de scriere;
- Asigurați-vă că dispozitivele voastre au instalate soluții de securitate.
Subliniem faptul că luăm toate măsurile necesare pentru a proteja bazele de date Cargus pentru a nu exista breșe de securitate. Suntem permanent preocupaţi de securitatea dispozitivelor clienţilor noştri şi a mesajelor și notificărilor pe care le trimitem către aceștia.
Cargus se delimitează total de orice practici frauduloase în care numele instituţiei este folosit în mod abuziv, şi le aminteşte clienţilor săi că singurele informaţii reale cu privire la activitatea companiei se regăsesc doar pe site-ul oficial www.cargus.ro și pe pagina oficială de Facebook, https://www.facebook.com/CargusRO.
Articole similare
Cum preferă românii să plătească online: un rezumat pentru marketeri și specialiști ecommerce grăbiți
Suntem într-una dintre perioadele aglomerate din an, așa că-i posibil să nu ai timp să treci prin tot studiul „Cum preferă românii să plătească online?” realizat la comanda Cargus și VISA, așa că ți-am pregătit un rezumat: Normalitatea plăților online și persistența rambursului în numerar Piața de ecommerce din România se află într-o etapă de […]
vezi mai mult
Soluții pentru trecerea de la plățile ramburs la cele online
Dacă ai lansat un magazin online de curând și ți-ai dori să primești mai puține comenzi cu plata la livrare, soluțiile descrise mai jos sunt pentru tine. Pune-ți o cafea și investește câteva minute în descoperirea unor insight-uri valoroase din studiul „Cum preferă românii să plătească online?”, realizat la comanda Cargus în septembrie 2025! Plata […]
vezi mai mult
Cum aduci livrarea mai aproape de clienți? Cargus extinde rețeaua SHIP & GO cu 245 de noi puncte în magazinele Agroland
Cargus continuă să investească în soluții out-of-home, care oferă clienților mai multă flexibilitate și timp câștigat. Cel mai nou pas este parteneriatul cu Agroland, cel mai mare retailer pentru fermieri din România, cu o rețea de peste 240 de magazine proprii și în franciză. Prin acest acord, rețeaua Cargus SHIP & GO va crește cu […]
vezi mai mult