- Phising-ul este o infracțiune cibernetică care poate duce la furt de identitate sau pierderi financiare. Cu siguranță ați auzit despre astfel de situații și despre efectele lor, uneori extrem de grave. Vedem împreună în cele ce urmează care sunt semnele unei tentative de fraudă și cum putem să o prevenim.
Cargus, unul dintre cei mai mari jucători din industria de curierat din România, atrage atenția asupra tentativelor de fraudă electronică (phishing), cu precădere într-o perioadă în care numărul comenzilor crește. Pentru a se proteja de eventuale situații neplăcute, Cargus recomandă clienților să acorde o atenție sporită mesajelor care ajung fie prin contul de e-mail, fie prin sms, și care folosesc identitatea vizuală a companiei.
Măsuri de precauție recomandate:
- Verificați cu atenție înainte de a deschide un mesaj sau un fișier atașat care pare a conține informații financiare sau legate de starea de livrare a unei comenzi;
- Nu deschideți fișiere primite prin e-mail sau sms, decât în cazul în care cunoașteți sursa;
- Nu răspundeți unor e-mail-uri sau SMS-uri prin care sunteți amenințați că se dețin informații defăimătoare despre dumeavoastră și sunteți îndrumați să virați bani în anumite conturi;
- Fiți atenți la e-mail-urile care conțin formule de adresare impersonale sau greșeli gramaticale ori de scriere;
- Asigurați-vă că dispozitivele voastre au instalate soluții de securitate.
Subliniem faptul că luăm toate măsurile necesare pentru a proteja bazele de date Cargus pentru a nu exista breșe de securitate. Suntem permanent preocupaţi de securitatea dispozitivelor clienţilor noştri şi a mesajelor și notificărilor pe care le trimitem către aceștia.
Cargus se delimitează total de orice practici frauduloase în care numele instituţiei este folosit în mod abuziv, şi le aminteşte clienţilor săi că singurele informaţii reale cu privire la activitatea companiei se regăsesc doar pe site-ul oficial www.cargus.ro și pe pagina oficială de Facebook, https://www.facebook.com/CargusRO.
Articole similare
Lecții de la HTD: cum construiești un business sustenabil în e-commerce, cu Irina Zamfir
Unele lecții vin cu factură. Altele vin cu curaj. Când Irina Zamfir a fondat HTD, libertatea părea regula. Practica a însemnat un roller coaster de decizii, livrări ratate, rebranding și asumare. Din acest duș rece s-au strâns repere utile despre cum construiești un business sustenabil în e-commerce: stabilești obiective clare, îți cunoști marjele, livrezi constant […]
vezi mai mult
Cum aduci livrarea mai aproape de clienți? Cargus extinde rețeaua SHIP & GO cu 245 de noi puncte în magazinele Agroland
Cargus continuă să investească în soluții out-of-home, care oferă clienților mai multă flexibilitate și timp câștigat. Cel mai nou pas este parteneriatul cu Agroland, cel mai mare retailer pentru fermieri din România, cu o rețea de peste 240 de magazine proprii și în franciză. Prin acest acord, rețeaua Cargus SHIP & GO va crește cu […]
vezi mai mult
Livrare nereușită. Iată ce se întâmplă mai departe cu expedierea ta Cargus
Situațiile în care ratezi preluarea coletului de la curier apar frecvent, fie din cauza unui program încărcat, fie pentru că nu ai observat la timp apelul sau notificarea. Chiar și atunci când livrarea nu se finalizează din prima încercare, Cargus a dezvoltat soluții digitale care simplifică procesul și reduc grijile. În acest articol, găsești răspunsuri […]
vezi mai mult