Serviciile Cargus de curierat pe bază de abonament au crescut cu 500% față de finalul anului trecut
Distribuie articolul
- Peste jumătate dintre aceste abonamente au fost încheiate pe o perioadă de 24 de luni.
- Mai bine de 20% dintre companii au ales opțiunile complexe, cu peste 100 de colete pe lună.
- Opțiunea dedicată companiilor, cu scut antiinflație, reduce costurile de livrare cu până la 80%.
În 2021, Cargus a lansat abonamentul cu livrări incluse, opțiune cu preț fix pentru toate coletele de până la 20 kg, fără suprataxe, care reduce costurile de expediție, în special pentru antreprenorii din e-commerce. Produsul s-a dovedit o soluție avantajoasă și preferată de companii într-un context economic complex: abonamentele Cargus pentru magazinele online au crescut de 5 ori în ultimele trei luni (aprilie-iunie 2022) față de finalul anului trecut (octombrie-decembrie 2021).
Mai mult, 58% dintre companii au ales să încheie un abonament de livrări pe o perioadă de 24 de luni și peste 20% au optat pentru pachetele cu 100, respectiv 200 de colete trimise pe lună.
De asemenea, companiile care au achiziționat abonamente Cargus activează în industrii precum FMCG (43%), transport & logistică, automobile, fashion și construcții și își desfășoară activitatea comercială în București, Cluj, Timișoara, Ploiești sau Târgu Mureș. Analizând destinația de livrare, 40% dintre coletele expediate de comercianții cu abonament Cargus au ajuns la clienții lor din București, Cluj, Timișoara și Constanța.
Opțiune nouă pentru antreprenori
Cargus a lansat recent o nouă opțiune destinată firmelor și companiilor, care pot expedia colete la prețuri deosebit de avantajoase. Abonamentul reduce costurile de expediție pentru comercianți și antreprenori, stabilind un preț fix pe toată perioada contractului (12 sau 24 de luni) pentru toate coletele de până la 20 kg, fără suprataxe sau taxă de combustibil. Astfel, costurile de livrare devin competitive și eficiente pentru antreprenorii din e-commerce.
Abonamentul lunar ajută companiile să trimită de la 20 la 200 de colete lunar, cu un preț care pornește de la 9,90 lei per trimitere. Pentru expedierile în rețeaua de peste 750 de puncte SHIP & GO prețul poate ajunge chiar și la 6,42 lei/colet.
Mai mult, comercianții nu trebuie să își facă griji pentru fluctuațiile sezoniere – toate expedierile neutilizate într-o lună se pot reporta și folosi atunci când este nevoie, iar coletele extra au un preț redus. Abonamentele cu livrări incluse reprezintă totodată și un scut anti-inflație pentru comercianți. Pe scurt, abonamentul le oferă companiilor predictibilitate și eficiență.
De asemenea, Cargus oferă companiilor și o serie de servicii inovatoare și valoroase pe piața de curierat din România. Cumpărătorii pot beneficia de opțiunea de plată cu cardul la livrare, datorită investiților in echipamentele curierilor. Mai mult, prin aplicația Cargus Mobile, utilizatorii au vizibilitate completă asupra statusului livrărilor, pot redirecționa coletele către un punct SHIP & GO din proximitate sau pot accesa printr-un singur click opțiunea de Quick Return – disponibilă destinatarilor finali – care eficientizează procesul de retur. Foarte curând, opțiunea va fi disponibilă și magazinelor online, astfel încât să poată avea acces direct la procesul de retur al clienților.
Articole similare
Lecții de la HTD: cum construiești un business sustenabil în e-commerce, cu Irina Zamfir
Unele lecții vin cu factură. Altele vin cu curaj. Când Irina Zamfir a fondat HTD, libertatea părea regula. Practica a însemnat un roller coaster de decizii, livrări ratate, rebranding și asumare. Din acest duș rece s-au strâns repere utile despre cum construiești un business sustenabil în e-commerce: stabilești obiective clare, îți cunoști marjele, livrezi constant […]
vezi mai mult
Cum aduci livrarea mai aproape de clienți? Cargus extinde rețeaua SHIP & GO cu 245 de noi puncte în magazinele Agroland
Cargus continuă să investească în soluții out-of-home, care oferă clienților mai multă flexibilitate și timp câștigat. Cel mai nou pas este parteneriatul cu Agroland, cel mai mare retailer pentru fermieri din România, cu o rețea de peste 240 de magazine proprii și în franciză. Prin acest acord, rețeaua Cargus SHIP & GO va crește cu […]
vezi mai mult
Livrare nereușită. Iată ce se întâmplă mai departe cu expedierea ta Cargus
Situațiile în care ratezi preluarea coletului de la curier apar frecvent, fie din cauza unui program încărcat, fie pentru că nu ai observat la timp apelul sau notificarea. Chiar și atunci când livrarea nu se finalizează din prima încercare, Cargus a dezvoltat soluții digitale care simplifică procesul și reduc grijile. În acest articol, găsești răspunsuri […]
vezi mai mult